• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
10
فرماندار شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

درخشش دختران کبودراهنگ در لیگ کاراته وان کشور

  • کد خبر : 193515
  • 24 مرداد 1402 - 9:27
درخشش دختران کبودراهنگ در لیگ کاراته وان کشور
چهارمین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی استان کرمانشاه و در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان مرحله اول از چهارمین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران به میزبانی استان کرمانشاه و در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

در جدول رده بندی باشگاهی این رقابتها پس از باشگاه چالاکی که با ۵ طلا، ۲ نقره و ۵برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، باشگاه جوانه با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز در جای دوم ایستاد و باشگاه رستاک با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز سوم شد.

باشگاه رایان با ۲ طلا، یک نقره چهارم شد و آکادمی نریمان و آکادمی ترکمان هر کدام با یک طلا، ۲نقره و یک برنز مشترکا در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

گفتنی است این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

تیم آکادمی ترکمان به نمایندگی استان همدان و سرمربی گری فائزه ترکمان در این رقابت ها حضور داشت با کسب یک طلا دو نقره و یک برنز در جایگاه پنجمی کشور قرار گرفت.

محیا نادری در وزن ۶۱- کیلوگرم و در رده سنی نوجوانان نشان طلا ،دنیا نوروزی در وزن ۴۷- کیلوگرم نوجوانان مدال برنز و بیتا ذوقیان و مائده زارعی در اوزان ۶۱- و ۶۶- کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کردند .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193515
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دختران کبودراهنگ در لیگ کاراته وان کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.