• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

درخشش جودوکاران بهاری در مسابقات جودو یگان ویژه کشور به میزبانی بهار

  • کد خبر : 103826
  • 27 بهمن 1399 - 8:39
درخشش جودوکاران بهاری در مسابقات جودو یگان ویژه کشور به میزبانی بهار

تیم یگان ویژه همدان قهرمان پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور به میزبانی شهرستان بهار شد. به گزارش عصر همدان، تیم یگان ویژه همدان قهرمان پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور به میزبانی شهرستان بهار شد. در این پیکارها که ۶۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در قالب هشت وزن با […]

تیم یگان ویژه همدان قهرمان پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور به میزبانی شهرستان بهار شد.

به گزارش عصر همدان، تیم یگان ویژه همدان قهرمان پنجمین دوره مسابقات جودو یگان های ویژه کشور به میزبانی شهرستان بهار شد.

در این پیکارها که ۶۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در قالب هشت وزن با هم رقابت کردند، تیم یگان ویژه همدان با سه طلا و سه برنز قهرمان شد، یگان ویژه تیپ سوم امام حسین(ع) در جایگاه دوم ایستاد و یگان ویژه تیپ دوم جایگاه سوم را کسب کرد.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت ها محمد رضا ترابی زائر در وزن ۵۵ کیلوگرم ، احمد نوروزی از یگان ویژه همدان در وزن ۶۰ کیلوگرم، حمیدرضا کریمی از یگان ویژه همدان در وزن ۶۶ کیلوگرم و حسن طالبی از آذربایجان شرقی در وزن ۷۳ کیلوگرم عنوان های قهرمانی را تصاحب کردند.

مهدی برزگر از تیپ موسی بن جعفر تهران در وزن ۸۱ کیلوگرم، علی تقی لو از تیپ سوم تهران در وزن ۹۰ کیلوگرم، عمران قراگزلو از یگان سوم در وزن منفی یکصد کیلوگرم و مسعود ظرافت از تیپ دوم در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم مقام های برتر را به دست آوردند.

مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور حاج سید عباس مصطفوی پدر بزرگوار شهید سید میلاد مصطفوی، سرهنگ پناهی فرمانده یگان ویژه استان، روزبه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد و به تیم های و نفرات برتر مدال و لوح قهرمانی اهدا شد.

گفتنی است اکثر مدال آوران تیم همدان در این رقابتها را جودو کاران بهاری تشکیل می دادند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103826
  • دیدگاه‌ها برای درخشش جودوکاران بهاری در مسابقات جودو یگان ویژه کشور به میزبانی بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.