• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
خبرِ خوش مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛

دانشگاه فرهنگ، هنر و رسانه در همدان مجددا احیا می‌شود

  • کد خبر : 192858
  • 18 مرداد 1402 - 19:23
دانشگاه فرهنگ، هنر و رسانه در همدان مجددا احیا می‌شود
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگ و هنر همدان مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند گفت: با پیگیری‌های انجمن صنفی مدیران رسانه، مجوزهای دوره‌های کوتاه‌مدت دانشگاهی صادر شده است و به‌دنبال احیای دانشگاه فرهنگ و هنر و رسانه استان هستیم‌.

به گزارش عصر همدان پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و تجلیل از جامعه خبری در همدان با حضور جمعی از مسئولان استانی و جامعه رسانه‌ای در استاندارد ی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه جلساتی با خانه مطبوعات تشکیل شده است تا با انجام تصمیمات بتوان قدردان زحمات خبرنگاران بود گفت: اعضای رسانه‌ای صندوق هنر در استان ۲۹۴ نفر هستند و تاکنون ۱۵۰ فقره وام تبصره ۱۶ به اصحاب رسانه اعطا شده است.

مسعود ویژه با اشاره به اینکه در استان تعداد ۱۹۱ رسانه دارای مجوز وجود دارد تصریح کرد: از این تعداد  ۷۵ رسانه مکتوب و ۱۱۶ رسانه به صورت مجازی فعالیت می‌کند.

وی با اعلام این خبر که دانشگاه فرهنگ و هنر همدان مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند افزود: با پیگیری‌های انجمن صنفی مدیران رسانه، مجوزهای دوره‌های کوتاه‌مدت دانشگاهی صادر شده است و به‌دنبال احیای دانشگاه فرهنگ و هنر و رسانه استان هستیم‌.

این مقام مسؤل رسالت خبرنگاران در دنیایی که دشمن به دنبال سیاه نمایی درباره جمهوری اسلامی ایران است بسیار مهم عنوان کرد و گفت: مخالف نقدهای منصفانه و مطالبه‌گری نیستیم اما باید منصفانه انتقاد کنیم.

ویژه با اشاره به سفر رئیس جمهور به همدان خاطرنشان کرد: با حضور هیئت دولت در همدان سفر اعتبارات خوبی به بخش‌های مختلف استان اختصاص یافت و جا دارد به دستاوردهای دولت سیزدهم بیشتر پرداخته شود.

وی در پایان اظهار کرد: امسال انتخابات را پیش‌رو داریم و رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاثیر گذارند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192858
  • دیدگاه‌ها برای دانشگاه فرهنگ، هنر و رسانه در همدان مجددا احیا می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.