• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دانشجویان بعنوان موذنان جامعه، خواستار شفافیت در دولت ها باشند/مطالبه گری مدون، نیاز جامعه اسلامی

  • کد خبر : 95584
  • 16 آذر 1399 - 12:29
دانشجویان بعنوان موذنان جامعه، خواستار شفافیت در دولت ها باشند/مطالبه گری مدون، نیاز جامعه اسلامی

سید مجتبی حسینی یمین گفت: مطالبه گری مدون و دانشجویی باید در تمام دولتها انجام شود و پاسخ هم گرفته شود نه اینکه مطالبه گری کنیم و رها شود. سید مجتبی حسینی یمین، دکتری مبانی نظری اسلام و مدرس معارف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: دانشجویان در حقیقت موذنان جامعه هستند که اگر […]

سید مجتبی حسینی یمین گفت: مطالبه گری مدون و دانشجویی باید در تمام دولتها انجام شود و پاسخ هم گرفته شود نه اینکه مطالبه گری کنیم و رها شود.

سید مجتبی حسینی یمین، دکتری مبانی نظری اسلام و مدرس معارف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: دانشجویان در حقیقت موذنان جامعه هستند که اگر خواب بمانند مردم نیز خواب می مانند.

وی افزود: دانشجویان باید از همه دستگاه ها و دولت شفافیت را خواستار باشیم چرا که عمده مشکلات کشور در حال حاضر از عدم شفافیت است.

حسینی یمین تاکید کرد: شفافیت در تمام حوزه ها نمود دارد و باید در انتخابات آینده با مکانیزم هایی که وجود دارد مسئولین منتخب شفافیت و قانونگرایی را در راس امور قرار دهند.

این استاد دانشگاه گفت: مطالبه گری مدون و دانشجویی باید در تمام دولتها انجام شود و پاسخ هم گرفته شود نه اینکه مطالبه گری کنیم و رها شود.

وی تاکید کرد: قانو نگرایی و دموکراسی به عنوان فصل مشترک مدیران در جمهوری اسلامی اجرا شود و تحقق دولت الکترونیک هم باید مطالبه شود تا به سمت دانش های الکترونیک رویم و از بروکراسی اداری جلوگیری کنیم.

حسینی یمین افزود: باید دقت کنیم خواسته دولتها شعاری نباشد و قابلیت پیگیری علمی داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95584
  • دیدگاه‌ها برای دانشجویان بعنوان موذنان جامعه، خواستار شفافیت در دولت ها باشند/مطالبه گری مدون، نیاز جامعه اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.