• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

حمله به عین‌الاسد نقشی مهم در شکست هیمنه آمریکا داشت/ اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، از مهمترین راهبردهای جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 174975
  • 21 دی 1401 - 9:21
حمله به عین‌الاسد نقشی مهم در شکست هیمنه آمریکا داشت/ اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، از مهمترین راهبردهای جمهوری اسلامی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است و حمله به عین الاسد نخستین گام در این شکست بود و از دید ما دیگر آنان قدرت جهانی نیستند. به گزارش عصرهمدان؛ سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح شامگاه سه شنبه در یادواره ۲۳ شهید روحانی ملایر با اشاره جایگاه […]

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است و حمله به عین الاسد نخستین گام در این شکست بود و از دید ما دیگر آنان قدرت جهانی نیستند.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح شامگاه سه شنبه در یادواره ۲۳ شهید روحانی ملایر با اشاره جایگاه و عظمت شهدا اظهار کرد: در طول ۴۳ سال انقلاب و در سایه مقاومت و تحمل مشکلات ایرانیان به قله‌های موفقیت بسیاری رسیده‌اند که ثمره صبر و توکل بر خدا است.

وی به لزوم توجه به یاد شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا شاخص هایی هستند که اگر نگاه‌مان به آنها باشد مسیر را گم نمی‌کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به نقش شهدا و به ویژه شهدای روحانی در کشور تاکیرد کرد: شهدای روحانی راهنمایی بزرگ برای رزمندگان و یکی پیشگامان در عرصه ایثار و شهادت بودند.

وی با اشاره به نقشه‌های متعدد دشمنان در طول ۴۳ سال انقلاب بیان کرد: در این سال‌ها دشمنان هر آن چه که داشتند به میدان آوردند تا این نظام را از پا درآورند اما به برکت خون شهدا امروز انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف دنیا صادر می‌شود.

سردار شکارچی طاعت از خدا، اطاعت از رهبری و صبر در برابر مشکلات را رمز پیروزی و قدرت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایران در گذشته کشوری بوده که مستقیم در خدمت آمریکا و غرب قرار داشته اما امروز به عنوان یک قدرت جهانی سربلند کرده‌است و بیراه نیست که دشمنان تاب جایگاه امروز ایران اسلامی را ندارند و هر اقدامی علیه ایران انجام می‌دهند.

وی عدم اطاعت از رهبری و ولایت را یکی از مصادیق اصلی فتنه برشمرد و تاکید کرد: امروز برخی به جای اینکه مدافع رهبری باشند در مقابل آن قرار دارند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه بصیرت سلاح محکمی در دوران فتنه‌ها است، تصریح کرد: انسان‌های با بصیرت هرگز راه را گم نکرده و جای جلاد و شهید را عوض نمی‌کند و کسانی که برای دشمنان بسترساز سازی می کنند، بدانند که دشمن همیشه دشمن است و کار او دشمنی است.

وی گفت: در دوران فتنه‌های اخیر برخی فریب دشمن را خوردند و بای این را بدانند که دشمنان امروز از همه توان خود برای نابودی ایران اسلامی استفاده می‌کنند و هیچگاه آنان دلسوز کشور ما نیستند.

سردار شکارچی افزود: در این مدت کسانی که به بیراهه رفته و از قطار انقلاب پیاده شده‌اند قطعا به خون شهدا خیانت کرده و یاری‌گر دشمنان این مرز و بوم بوده‌اند.

وی با اشاره به برخی ریزش ها در کشور بیان کرد: هرکس روحیه ناسالمی دارد خودش را افشا می‌کند و به منافقین می پیوندد و کسانی که در خارج از کشور با دشمنان این ملت همکاری می‌کنند آدم‌های ناپاک و دارای روحیه ناسالم هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی بهانه دشمنان برای زیر سوال بردن نظام است، تصریح کرد: دشمنان دنبال این نیستند که کشور ما پیشرفت کند و با شعار زن وارد میدان شده اند.

وی تاکید کرد : در ایران اسلام زن امروز آزاد است، آزادی که برهنگی نیست و زنان امروز کشور ما با حفظ عزت و حیای خود به مدارج بالایی در عرصه‌های مختلف رسیده اند و این همان آزادی زنان است.

سردار شکارچی گفت: امروز با دسیسه های دشمنان و بازی با احساسات عده ای در کشور فریب خورده و اسیر احساسات می شوند و از دشمنان تبعیت می کنند.

وی افزود: پیام ما به فریب خوردگان این است که برگردید و اسیر این وسوسه‌های دشمنان نشوید و در مسیر بردگی دشمن قرار نگیرید چرا که ایران اسلامی دارای اقتدار و قدرتی بالایی است که باید به آن افتخار کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به نقش مردم در پیش برد اهداف انقلاب بیان کرد: دشمنان با این فتنه اخیر فکر می‌کردند کار جمهوری اسلامی ایران تمام است اما محاسبات آن‌ها غلط از آب درآمد چرا که مردم همواره پای این نظام و انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

وی افزود: وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دنیا نوع حکومت آن است حکومتی که رهبر آن دنبال قدرت طلبی نبوده و به دنبال پیاده کردن احکام اسلامی است.

سردار شکارچی گفت: رئیس جمهورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به دنبال حکمرانی در جهان بوده و اموال کشورها را به غارت می‌برند در حالی که رهبر ما به دنبال این مسائل نیست حکومت و انقلاب اسلامی دنبال رهاسازی مستضعفین و محرومین از دست شیاطین و طاغوتهاست.

وی با اشاره به مشکلات روز کشور تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور امروز ثمره بی مدیریتی است هر چند دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته اما عده‌ای چوب لای چرخ دولت گذاشته و نمی گذارند دولت کارها و اهداف خود را پیش ببرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خدمت به مردم را هدف بالای نظام دانست و گفت: تلاش دولت برای نظامی هدفمند به همراه عدالت است و اگر یک مسئول بی لیاقتی نمی‌تواند در کشور درست مدیریت کند، نباید نظام را مقصر دانست.

وی با تاکید بر اینکه اراده الهی بر نابودی باطل است، تصریح کرد: خشم ملت قهرمان ایران روزی بر سر قاتلان شهید سلیمانی فرود می آید و دشمنان بدانند کار تمام نشده، باید آمریکا این منطقه را ترک کند مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.

سردار شکارچی افزود: امروز هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است و حمله به عین الاسد نخستین گام در این شکست بود و از دید ما دیگر یک قدرت جهانی نیست.

وی گفت: قدرت آمریکا امروز یک قدرت پوشالی و این قدرت پوشالی روز به روز ضعیف تر می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174975
  • دیدگاه‌ها برای حمله به عین‌الاسد نقشی مهم در شکست هیمنه آمریکا داشت/ اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، از مهمترین راهبردهای جمهوری اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.