• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

حمایت و گسترش کسب و کارهای خرد و خانگی، از برنامه های راهبردی فرمانداری بهار میباشد

  • کد خبر : 169242
  • 12 آبان 1401 - 10:55
حمایت و گسترش کسب و کارهای خرد و خانگی، از برنامه های راهبردی فرمانداری بهار میباشد

با پیگیری فرماندار بهار و با هدف حمایت از اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، بازدید از کارگاه های خیاطی و تولیدی پوشاک در روستاهای دستجرد و لتگاه انجام شد. هدف حمایت از اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی وبا پیگیری فرماندار بهار، باحضور مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و […]

با پیگیری فرماندار بهار و با هدف حمایت از اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی، بازدید از کارگاه های خیاطی و تولیدی پوشاک در روستاهای دستجرد و لتگاه انجام شد.

هدف حمایت از اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی وبا پیگیری فرماندار بهار، باحضور مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت، مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت و مدیرکل صمت استان همدان در شهرستان بهار، از کارگاه های خیاطی و تولیدی پوشاک در روستاهای دستجرد و لتگاه بازدید شد.

فرماندار بهار در این بازدیدها اظهار کرد: یکی از برنامه های راهبردی ما در شهرستان بهار، تسهیل، حمایت و گسترش کسب و کارهای خرد و خانگی است.

روح اله نباتی تصریح کرد: بررسی و رفع موانع تولید کارگاه‌های کوچک مسیر را برای پیشرفت و بالندگی در عرصه واحدهای بزرگتر مهیا می‌کند لذا توجه ویژه برای تامین سرمایه در گردش و رفع موانع و مشکلات این واحدهای تولیدی از اولویت های ماست.

وی گفت: کسب و کارهایی که در محیط کوچک و منزل شکل گرفته اند، از جمله ی بهترین کارآفرینی هایی هستند که می‌توان مورد حمایت قرار داد؛ چرا که نه تنها اشتغالزایی را با خود به همراه دارد بلکه باعث جذب نیرو از شهرها و سایر روستاها خواهدشد.

فرماندار بهار افزود: این نوع کسب و کارها را میتوان در کشور نیز گسترش دهیم چرا که صنعت پوشاک ازجمله ی صنایع بدون آلاینده و تخریب های زیست محیطی بشمار میروند.

روح اله نباتی فرماندار بهار در این بازدید خاطرنشان کرد: موضوع ارائه تسهیلات و تأمین مالی سرمایه در گردش و همچنین تأمین مواد اولیه از مهمترین دغدغه های این کارگاه ها بود که به زودی با حمایت های دولت مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169242
  • دیدگاه‌ها برای حمایت و گسترش کسب و کارهای خرد و خانگی، از برنامه های راهبردی فرمانداری بهار میباشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.