• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
امام‌جمعه شهرستان نهاوند:

حماسه ۹ دی تاریخی و فراموش‌نشدنی است

  • کد خبر : 208281
  • 09 دی 1402 - 7:06
حماسه ۹ دی تاریخی و فراموش‌نشدنی است
امام‌جمعه شهرستان نهاوند گفت: حضور میلیونی مردم در روز نهم دی و در دفاع از انقلاب اسلامی روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حقیقتاً نشان داد که مردم ایران اسلامی پشتیبان نظام مقدس اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ موجب خوشحالی و امیدواری دشمنان شد و در آن ایام سران کشورهای اروپایی برای سرنگونی انقلاب اسلامی به هم تبریک گفتند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در محاسباتشان بازهم دچار خطا شدند و مردم مؤمن ایران اسلامی را نشناختند.

وی ادامه داد: دشمنان وقتی حضور مردم در روز ۹ دی را دیدند همه مبهوت و ناامید شدند و این حضور بی‌نظیر انقلاب اسلامی را نجات داد.

حجت‌الاسلام مغیثی بیان داشت: در عرصه‌های مختلف حضور مردم همواره نجات‌بخش انقلاب اسلامی بوده و این مردم عزیز هر جا نیاز بوده با بصیرت خود حماسه آفریدند.

وی عنوان کرد: مردم در روز نهم دی به‌فرمان ولی‌فقیه به میدان آمدند و با تأسی به این جمله امام راحل که فرمودند؛ «اگر می‌خواهید به مملکت آسیبی نرسد پشتیبان ولایت‌فقیه باشید» درصحنه حاضر شدند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند گفت: مردم دیدند فتنه گران در سال ۸۸ به مقدسات و ارزش‌های دینی و اسلامی توهین کردند و همین موجب ایجاد حماسه ۹ دی شد.

وی بیان کرد: حماسه ۹ دی فراموش‌نشدنی و تاریخی بود و باید این حادثه عظیم برای نسل جوان بازگو شود تا بدانند که دشمن چه نقشه‌هایی برای جلوگیری از پیشرفت کشور به کار بسته است.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار داشت: فتنه و فتنه گران در حماسه ۹ دی نابود شدند و طومار آن‌ها درهم‌پیچیده شد و سیل جمعیت میلیونی نشان داد که مردم در مقابل توهین به مقدسات ساکت نمی‌مانند.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208281
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی تاریخی و فراموش‌نشدنی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.