• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

حقوق های اشرافی زیبنده جمهوری اسلامی نیست/آمریکای بایدن با ترامپ فرقی ندارد

  • کد خبر : 102542
  • 17 بهمن 1399 - 14:57
حقوق های اشرافی زیبنده جمهوری اسلامی نیست/آمریکای بایدن با ترامپ فرقی ندارد

ائمه جمعه شهرستان هایی که نماز جمعه در آنها برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، بر ضرورت عدالت اجتماعی در جامعه تاکید کردند. به گزارش عصر همدان، نماز جمعه‌این هفته در برخی شهرستان های استان که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت آبی بسر می برند برگزار شد. همدان نماینده ولی فقیه در […]

ائمه جمعه شهرستان هایی که نماز جمعه در آنها برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، بر ضرورت عدالت اجتماعی در جامعه تاکید کردند.

به گزارش عصر همدان، نماز جمعه‌این هفته در برخی شهرستان های استان که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت آبی بسر می برند برگزار شد.

همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عدم تقسیم بیت المال از نقاط ضف ماست که باید ورود پیدا کنیم و از این مشکلات کاسته شود.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و پیروز ی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) هستیم و امروز دشمن به دنبال برجستگی نقاط ضعف ماست و دوران رژیم شاهنشاهی را یک دوران خوب و طلایی بیان کند.

وی افزود: امروز در فضای رسانه ها خیلی از این مسایل مطرح می شود و بعد از سال از گشذت انقلاب اسلامی نیازمند بازخوانی حوادث گذشته هستیم و با آمارهای دقیق و مستند باید تاریخ را قضاوت کنیم.

امام جمعه همدان اضافه کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی به معنای ندیدن نقاط ضعف نیست و راه اصلاح این نقاط تصمیم و همراهی مردم است چرا که هر کجا انقلابی گری کردیم موفق شدیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز دغدغه مهم مردم و کشور ما وضع معیشتی و اقتصادی است و رهبری بازها به این موضوع اشاره کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در دهه ۵۰ درآمد نفتی کشور ما ۴ برابر شده بود و درآمد نفتی کشور ما در آن سالها ۲۰ میلیارد دلار بوده و با این نگاه یک کارگر روزانه در آمدش ۶۰ ریال بوده بنابراین ثروت این کشورمعلوم نیست در کجا هزینه شده است ؟

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: پول های فراوانی را شاه صرف معشوقه های فرانسوی می داده که در کتاب های تاریخی و اسناد وجود دارد و پول فراوانی به انتخابات ریاست جمهوری امریکا پرداخت کرده و۸۰۰ میلیون دلار به انگلیستان پول داده شده که همگی نه برای منافع کشور داده شده بلکه همه برای شخص خود شاه و خانواده اش خرج شده است.

وی تاکید کرد: گمانه زنی شده که ۱۰۰ میلیارد دلار فقط ثروت از کشور غارت شده و در همان سالی که شاه فرار کرده است.

امام جمعه همدان ادامه داد: رضاشاه علنی دین زدایی را مطرح کرد و دین را از صحنه اجتماع می خواستند حذف کنند.

نهاوند

آمریکای بایدن با ترامپ فرقی ندارد/ اروپایی ها دنباله رو آمریکا هستند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است و برای ادامه مسیر انقلاب باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی با اشاره به رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اظهار داشت: وحدت و حضور مردم، نقش بی بدیل ولایت فقیه و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و فرهنگ دینی ما که مردم را به مقاوت در برابر ظلم دعوت می کند از مهمترین رموز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید توجه کنند و افق های دور دست انقلاب باید تدوین شود و گام دوم عملیاتی شود.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: در این ۴۲ سال پیشرفت های زیادی کرده ایم و این موفقیت ها به برکت پیروزی انقلاب و این پیشرقت ها نتیجه حکومت دینی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم چون سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چون آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: اروپایی ها هم دنباله رو آمریکا هستند و منافع مشترک دارند و نباید فریب این شعارهای اروپایی ها را بخوریم چون آنها گوش به فرمان آمریکا هستند.

وی افزود: یک بار با آنها مذاکره کردیم و اگر قرار باشد دوباره مذاکره ای باشد مذاکره فقط در زمینه هسته ای خواهد بود و نه در زمینه موشک و نه در مورد نفوذ منطقه ای مذاکره‌ای نخواهیم داشت.

امام‌جمعه نهاوند گفت: وقاحت فرانسوی ها را هم نباید فراموش کنیم و از دید آنها می خواهند درباره موضوعات غیر هسته ای ما را پای میز مذاکره بکشانند ولی دیگر نباید فریب بخوریم.

اسدآباد

دلبستگان به دشمن نادانند/دلتنگ راهپیمایی ۲۲ بهمن ایم!/فریاد نمازگزاران اسدآباد با شعار “نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا”

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه برخلاف ترامپ که دشمنی اش با ایران علنی و آشکارا بود، بایدن و دستگاهش حسابش شده و کارشناسی علیه ایران کار می‌کنند و نباید به این ملعون هم دل‌خوش بود، گفت: دشمن همان دشمن است و یک‌قدم عقب‌گرد نداشته است.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام‌جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حضرت علی(ع) فرمودند که اگر از هوای نفست پیروی کردی، تو را کوردل می‌کند، باطنت را طوری جلوه می‌دهد حق را نمی‌پذیری و نور بر قلبت وارد نمی‌شود، معرفتت کور شده و این دردی بی‌درمان است و آخرتت را نابود می‌کند، بنابراین امیدواریم همه باتقوا باشیم.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: چهل‌ودو سال است که مردم همراه باروحیه استکبارستیزی، استقلال و آزادی و با حفظ دین زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه شهر اسدآباد دهه فجر را دهه قدرشناسی و شکرگزاری از خدا خواند و گفت: باید ما قدرشناس باشیم و فکر کنیم که کجا بوده و به کجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه یک دستگاه ستم‌شاهی با فکر پلید دین ما را به یغما برده و عدالتمان را خدشه‌دار کرده بود، ناموسمان را به خطر انداخته و فساد و ظلم و جور و گناه را بر کشور به گستردگی پیدا بود، افزود: این دستگاه به روحانیت و مردم ظلم روا داشتند که با پیروزی انقلاب سایه این ظلم‌ها برافکنده شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آنچه ما را به پیروزی رساند، آن انسجام، حدت و همدلی بود و باید همین راه را ادامه دهیم.

وی گفت: ما با سایه ولایت به این آرامش و امنیت رسیده‌ و باید ولایتمدار باشیم و بمانیم چراکه با نعمت ولایت است که سراپا ایستاده‌ایم.

امام‌جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه هم مردم و هم مسئولان باید بدانند در دوران انقلاب مرتبا دشمنی دشمنان را کماکان داشته و آنان یک‌قدم عقب‌گرد نداشتند، افزود: رئیس‌جمهور که امروز روی کار آمده با ما سرناسازگاری داشته و برای آن‌ها سخت است که نیروی اسلام آنها را تهدید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید به بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا دل‌خوش بود، گفت: برخلاف ترامپ که دشمنی اش با ایران علنی و آشکارا بود، بایدن و دستگاهش حسابش شده و کارشناسی علیه ایران کار می‌کنند، بنابراین نباید به این ملعون هم دل‌خوش بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد رژیم عربستان را هم نامشروع خواند و گفت: عربستان و آل سعود هم‌عددی نیست که برای ما تعیین تکلیف کنند چراکه آن‌ها فرزندخوانده انگلیس و آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه آنان که به چراغ سبز دشمن نگاه می‌کرده و به لبخند دشمن خوشحال می‌شوند، در هر لباس و هر جایگاهی نادانند و الفبای سیاسی را بلد نبوده و خائن هستند، خاطرنشان کرد: یک دنش امور کلاس سه و چهارمی هم می‌فهمد که آمریکا چکاره است!

امام‌جمعه شهر اسدآباد بابیان اینکه امسال ۲۲ بهمن شرایط برای برگزاری راهپیمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نیست، گفت: دلمان برای راهپیمایی غرورآفرین تنگ شد و از همین تریبون با مشت گره‌کرده انزجار و نفرت خود را به دشمن با شعار “مرگ بر آمریکا” برمی‌آوریم.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه نباید ۱۷ هر شهید ترور و سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی را فراموش کنیم، شعار “نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا”، “دست خدا بر سرماست خامنه‌ای رهبر ماست” را با همراهی مردم و نمازگزاران سر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102542
  • دیدگاه‌ها برای حقوق های اشرافی زیبنده جمهوری اسلامی نیست/آمریکای بایدن با ترامپ فرقی ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.