• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

حقدادی: ابطال انتخابات ژیمناستیک؟ نمی‌توانم اظهارنظری کنم/ پاسخ نامه FIG؟ اطلاعی ندارم

  • کد خبر : 189572
  • 17 تیر 1402 - 18:21
حقدادی: ابطال انتخابات ژیمناستیک؟ نمی‌توانم اظهارنظری کنم/ پاسخ نامه FIG؟ اطلاعی ندارم
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: من نمی‌توانم در مورد ابطال انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار نظر کنم.

به گزارش عصر همدان به نقل از دانا؛  عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان همایش اهالی این رشته اظهار داشت: هدف ما گردهمایی روسای هیئت‌ها و مسئولان شاخه‌های فدراسیون بود که قرار بود، قبل از سال ۱۴۰۲ انجام شود اما بنا شد بعد از انتخابات فدراسیون برگزار شود. نیاز بود نظرات روسای هیئت‌ها و مسئولان شنیده شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: نکات خوبی در مورد المپیاد استعدادهای برتر، جدول حق‌الزحمه و هزینه‌های آموزشی،‌ منطقه‌بندی ۶ گانه کشور و ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی از مهم‌ترین اقدامات ما در این نشست بود. روسای هیئت‌ها نیز دغدغه‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند. این موضوعات، جمع‌بندی شده و در هیئت رئیسه، مجمع یا کمیته‌های تخصصی مطرح خواهد شد.

حقدادی گفت: در این نشست فقط رئیس هیئت خراسان جنوبی و آذربایجان غربی حضور نداشتند که با من هماهنگ کرده بودند و بقیه روسا حاضر بودند. در این جلسه اعتراض خاصی توسط حاضران مطرح نشد و بیشتر در مورد مسائل فنی فدراسیون صحبت کردیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره بحث ابطال انتخابات فدراسیون تصریح کرد:‌ من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم و تصمیم‌گیری توسط مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور انجام می‌شود. همه ما از این تصمیم تمکین می‌کنیم. همه ما در یک کشتی هستیم و باید به ورزش کشور کمک کنیم.

حقدادی ضمن اعلام بی اطلاعی از پاسخ به نامه فدراسیون جهانی گفت: سوالی از فدراسیون پرسیده نشده و من اطلاعی در این مورد ندارم.

او در مورد شانس مدا‌ل‌آوری ملی‌پوشان ایرانی در بازی‌های آسیایی اظهار داشت:‌ با توجه به نتایجی که در جام‌های جهانی قبلی گرفته‌ایم، می‌توانیم ۲ ورزشکار با شانس مدال در بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد داشته باشیم. امیدوارم این اعزام‌ها بدون دغدغه انجام شود تا خسارتی به تیم ملی وارد نشود. تیم امسال ما مثل تیم جوانان که می‌توانست در سنگاپور تاریخ‌ساز شود، تیم خوبی است و ۶ وسیله‌ کارهای خوبی داریم و به این تیم خیلی امیدوار هستیم.

حقدادی در مورد تغییر سرمربی و دبیر فدراسیون گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در مورد سرمربی نگرفته‌ایم و در مورد تغییر دبیر هم بیانیه‌ای رسمی در سایت فدراسیون، منتشر کرده‌ایم.

او با اشاره به عدم دسترسی فدراسیون به ایمیل مورد تایید فدراسیون جهانی افزود: موضوع ایمیل در قالب یک مصاحبه نمی‌گنجد. من کاملاًًً آماده هستم تا در یک برنامه مفصل و تخصصی در این مورد حرف بزنیم. این، موضوع ساده‌ای نیست.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189572
  • دیدگاه‌ها برای حقدادی: ابطال انتخابات ژیمناستیک؟ نمی‌توانم اظهارنظری کنم/ پاسخ نامه FIG؟ اطلاعی ندارم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.