• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

حضور دو روز در هفته برای پست سرپرستی تعزیرات اسدآباد

  • کد خبر : 85951
  • 06 مهر 1399 - 9:14
حضور دو روز در هفته برای پست سرپرستی تعزیرات اسدآباد

بار دیگر در شهرستان اسدآباد تغییر و تحول مدیریتی در تعزیرات حکومتی به گونه ای رقم خورده که مسئولی از شهرستان رزن با حفظ سمت در شهرستان اسدآباد هم سرپرست است. به گزارش عصر همدان، سال گذشته ۱۳ خرداد بود که با انتصاب و معرفی منصور صداقت نژاد به عنوان رئیس دستگاه تعزیرات حکومتی اسدآباد، […]

بار دیگر در شهرستان اسدآباد تغییر و تحول مدیریتی در تعزیرات حکومتی به گونه ای رقم خورده که مسئولی از شهرستان رزن با حفظ سمت در شهرستان اسدآباد هم سرپرست است.

به گزارش عصر همدان، سال گذشته ۱۳ خرداد بود که با انتصاب و معرفی منصور صداقت نژاد به عنوان رئیس دستگاه تعزیرات حکومتی اسدآباد، بعداز سال‌ها این دستگاه اداری نظارتی تعزیرات حکومتی در شهرستان دارای رئیس اداره به صورت مجزا شد، در حالی که پیش از آن هم رئیس شهر دیگری را با حفظ سمت سرپرست اداره نظارتی این شهرستان بود.

حال بعداز گذشت یک سال و اندی که از انتصاب «منصور صداقت نژاد» رئیس اداره تعزیرت حکومتی شهرستان اسدآباد می‌گذرد، امروز در هاله از ابهام شنیدیم که وی از مردادماه امسال پست خود را تحویل و به شهر خودش کرمانشاه رفته است. و بار دیگر شهرستان اسدآباد با جمعیت ۱۱۰ هزار نفری فردی که در شهرستان رزن سرپرست اداره تعزیرات آن شهرستان را عهده دار است با حفظ سمت در شهرستان اسدآباد هم سرپرست است.

البته با این تفاوت که وی دو روز از هفته را در شهرستان اسدآباد است، ناگفته نماند که این اداره از سالهای گذشته تاکنون با کمبود نیرو هم رنج می‌برده است.

حال جای سؤال است که با تودیع یک رئیس و معارفه فرد جدید در زمان تغییر و تحولات در اداره تعزیرات شهرستان اسدآباد چرا این امر رسانه ای نشده است؟ شهرستانی با جمعیت ۱۱۰ هزار نفر چطور می‌شود که اداره تعزیرات آن رئیسی مجزا ندارد و از دیگر شهرها نیرویی تنها برای یکی دو روز می‌گیرد؟

در این اوضاع نابسامان بازار شهرستان آیا حضور همیشگی رئیس یک اداره در شهرستان ضروری نیست؟

آیا با وجود احتکار ۱۲ دستگاه تراکتور و یا بسیاری از پرونده‌های مشابه نمی‌طلبد که رسیدگی به این پرونده در اداره تعزیرات هرچه سریعتر انجام شود؟ آیا نبود دائمی مسئول در اداره فرقی نمی کند؟

حال انتظار می رود که علاوه بر پاسخگویی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، نماینده مردم در مجلس هم این موضوع را پیگیر باشند که چرا این شهرستان هر روز شاهد تغییر و تحولات مدیریتی است و چرا در انتصابات، تنها سرپرست تعیین می شود نه رئیس؟!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85951
  • دیدگاه‌ها برای حضور دو روز در هفته برای پست سرپرستی تعزیرات اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.