• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

حسین مرادی‌مخلص سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شد

  • کد خبر : 89385
  • 29 مهر 1399 - 13:40
حسین مرادی‌مخلص سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شد

طی حکمی از سوی وزیر علوم، حسین مرادی مخلص به عنوان سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی منصوب شد. به گزارش عصر همدان، منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی، حسین مرادی مخلص را به سمت سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی منصوب کرد. در این حکم انتصاب، خطاب به مرادی مخلص آمده است: با […]

طی حکمی از سوی وزیر علوم، حسین مرادی مخلص به عنوان سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی منصوب شد.

به گزارش عصر همدان، منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی، حسین مرادی مخلص را به سمت سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب، خطاب به مرادی مخلص آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

حسین مرادی مخلص متولد ۱۳۵۸، استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه بوعلی سینای همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی تکنولوژی آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

پیش از این حمید گودرزی افشار، رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89385
  • دیدگاه‌ها برای حسین مرادی‌مخلص سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.