• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

حریم رودخانه گنج‌نامه آزاد شود

  • کد خبر : 87553
  • 16 مهر 1399 - 16:51
حریم رودخانه گنج‌نامه آزاد شود

حسین قراباغی با اشاره به ظرفیت‌های همدان در حوزه گردشگری، گفت: همدان دارای تفرجگاه‌ها و طبیعت بسیار زیبایی است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده و نتوانستیم از این طبیعت بکر استفاده خوبی را داشته باشیم. به گزارش عصر همدان، حسین قراباغی، رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه جاده […]

حسین قراباغی با اشاره به ظرفیت‌های همدان در حوزه گردشگری، گفت: همدان دارای تفرجگاه‌ها و طبیعت بسیار زیبایی است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده و نتوانستیم از این طبیعت بکر استفاده خوبی را داشته باشیم.

به گزارش عصر همدان، حسین قراباغی، رئیس کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه جاده گنج‌نامه یکی از بهترین تفرجگاه ها و طبیعت گردشگری همدان است، افزود: متاسفانه تنها حدود ۱۰ درصد از همشهریان همدانی از این طبیعت زیبا استفاده می‌کنند چراکه رودخانه مسیر گنج‌نامه که حریمی برای استفاده عموم بوده توسط مالکین و باغداران گنج‌نامه محصور شده است و اجازه استفاده عموم از این طبیعت زیبای گردشگری به مردم داده نمی‌شود.

قراباغی با اشاره به بازگشایی بخشی از کوچه باغ‌های منطقه گردشگری گنج نامه با همکاری دادستان، اظهار کرد: این اقدام بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال آزادسازی حریم رودخانه گنج‌نامه باشیم، یادآور شد: مسیر این رودخانه ظرفیت خوب گردشگری و طبیعت گردی برای همشهریان و مسافران است.

رئیس کمیسیون اقتصادی سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به تاکید دادستان استان بر مشخص شدن حریم رودخانه گنج‌نامه، افزود: چنانچه این حریم مشخص شود، تمام این تصرفات حریم نیز آزاد خواهد شد و این نیازمند همکاری دستگاه‌های متولی در این زمینه است.

قراباغی از مطالعات نخستین ۳ رودخانه شهر همدان خبر داد و یادآور شد: با آزادسازی حریم رودخانه و مطالعات صورت گرفته می‌توانیم طبیعت زیبایی برای استفاده مردم ایجاد کنیم که این موضوع در کمیسیون گردشگری شورا پیگیری خواهد شد تا در اقدام اولیه حریم رودخانه را آزاد کنیم چرا که این مطالبه مردم و فعالان حوزه طبیعت‌گردی و گردشگری است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87553
  • دیدگاه‌ها برای حریم رودخانه گنج‌نامه آزاد شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.