• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
در جلسه جهاد تبیین شهرستان کبودراهنگ مطرح شد:

جهاد تبیین مجاهده برای انجام رسالت روشنگری است

  • کد خبر : 190436
  • 27 تیر 1402 - 8:44
جهاد تبیین مجاهده برای انجام رسالت روشنگری است
مشاور رئیس سازمان بسیج کشور گفت:با جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با استدلال و واقع گرایانه به جوانان امروز منتقل کرد.

به گزارش عصر همدان سردار سالار آبنوش در همایش روشنگری با محوریت جهاد تبیین که عصر روز گذشته در سالن اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ برگزار شد اظهار کرد: مکتب اسلام و مبانی مورد تاکید جمهوری اسلامی در بیشتر کشورها در حال کسترش است و این امر لرزه بر جان استکبار جهانی انداخته است.

وی انقلاب اسلامی را متمایز از انقلاب های دیگر دانست و افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی در تلاش برای آسیب زدن به این نظام هستند اما به برکت خون شهدا این انقلاب هر روز در حال قوی شدن است.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور با توجه به لزوم جهاد تبیین در سطح جامعه افزود: با جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با استدلال و واقع گرایانه به جوانان امروز منتقل کرد.

سردار آبنوش در خصوص دلایل جهاد تبیین در جامعه گفت: جهاد تبیین به معنای مجاهده برای انجام رسالت روشنگری و یک فریضه قطعی،فوری و بر هر کسی که توانایی دارد واجب بدون تردید است.

وی با اشاره به ظرفیت و برنامه ریزی دشمن افزود: دشمن هنرمندانه با سرمایه گذاری بی انتها با کارگزاران متخصص مدام در حال برنامه ریزی برای وارونه جلوه دادن حقایق در جامعه است سالار آبنوش در انتها در تشریح شعار نه شرقی و نه غربی خاطر نشان کرد: این شعاربه منزله ی قطع ارتباط با غرب و شرق نیست این شعار یعنی نفی سلطه‌پذیری و دخالت بیگانگان چرا که ما در راستای احترام متقابل و منافع کشور با شرق و غرب عالم تعامل خواهیم داشت.

انتهای پیام/وحید رستمی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190436
  • دیدگاه‌ها برای جهاد تبیین مجاهده برای انجام رسالت روشنگری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.