• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

جمعیت هلال احمر همراه همیشگی کادر درمان در راستای سلامت مردم

  • کد خبر : 126828
  • 10 شهریور 1400 - 9:04
جمعیت هلال احمر همراه همیشگی کادر درمان در راستای سلامت مردم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار: به منظور کمک و یاری به افراد معلول در جهت تسریع و تسهیل واکسیناسیون معلولان، یک دستگاه آمبولانس مجهز هلال احمر با امکانات کامل در اختیار مرکز بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته تا با واکسیناسیون در درب منزل معلولین فرایند واکسیناسیون تسریع یابد. رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار: به منظور کمک و یاری به افراد معلول در جهت تسریع و تسهیل واکسیناسیون معلولان، یک دستگاه آمبولانس مجهز هلال احمر با امکانات کامل در اختیار مرکز بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته تا با واکسیناسیون در درب منزل معلولین فرایند واکسیناسیون تسریع یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: با توجه به اهداف جمعیت در اساسنامه  هلال احمر و در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به سلامت مردم جمعیت هلال احمر شهرستان بهار همکاری خود را به صورت مستمر چه در زمینه آموزش و پیشگیری و چه در زمینه مقابله و واکسیناسیون با مرکز بهداشت و درمان بهار از ابتدای شیوع بیماری کرونا اعلام و وارد میدان شده است.

شاهرخ فخیمی عنوان کرد:  با هدف تقویت تعامل و کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع در فرایند واکسیناسیون شهروندان، تعدادی از اعضای جمعیت بالغ بر ۵ نفر با شرکت در طرح شهید سلیمانی، به مرکز پیشگیری از ویروس کرونا معرفی در مرکز بهداشت در امر واکسیناسیون همکاری میکنند.

فخیمی نیز افزود: به منظور کمک و یاری به افراد معلول در جهت تسریع و تسهیل  واکسیناسیون معلولان،   طرح جدیدی در جمعیت هلال احمر  در سطح روستاها در حال اجراست؛  با تخصیص آمبولانس مجهز هلال احمر با امکانات کامل و نیروی راننده و ثبت کننده در اختیار مرکز بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته تا درب منزل معلولین به منظور واکسیناسیون معلولین روستایی، افرادی که امکان حضور در مراکز درمانی برایشان میسر نیست  حضور یابند و واکسیناسیون آنها را انجام دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال شهروندان از این طرح در نظر داریم  این طرح را به زودی در سطح شهرستان بهار به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126828
  • دیدگاه‌ها برای جمعیت هلال احمر همراه همیشگی کادر درمان در راستای سلامت مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.