• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

جشن احسان و نیکو کاری در سراسر کشور برگزار می شود/بهره برادری از ۸۰ واحد مسکونی روستایی

  • کد خبر : 105800
  • 14 اسفند 1399 - 8:21
جشن احسان و نیکو کاری در سراسر کشور برگزار می شود/بهره برادری از ۸۰ واحد مسکونی روستایی

پیمان ترکمانه گفت: همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جشن نیکوکاری در کشور برگزار می شود و نیکوکاران کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهدا می کنند. به گزارش عصر همدان؛ هر ساله با نزدیک شدن به زمان تحویل سال مراسم احسان و نیکو کاری در سراسر کشور […]

پیمان ترکمانه گفت: همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جشن نیکوکاری در کشور برگزار می شود و نیکوکاران کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهدا می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ هر ساله با نزدیک شدن به زمان تحویل سال مراسم احسان و نیکو کاری در سراسر کشور برگزار می شود در این جشن سالانه فرهنگ احسان و نیکو کاری برای جامعه یاد آوری می شود و مادران ایرانی رسم انفاق و مهربانی را به فرزندان خود می آموزند.

در این زمینه گفتگویی با پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان حول محور تبیین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای روز احسان و نیکو کاری داشتیم.

وی ابتدا در توضیح جشن نیکو کاری گفت: طبق روال معمول هفته ی احسان و نیکو کاری ۱۴ اسفند ماه هر سال هم زمان با سالگرد تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور بر پا می شود. در غالب همین جشن هر سال کمک های نقدی و غیرر نقدی مردمی را برای شب عید نیازمندان دریافت می کنیم و تلاش می کنیم تا شب عید این کمک ها را به دست نیاز مندان برسانیم.

ترکمانه با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۵ و نیم  میلیارد تومان کمک های نقدی از همین راه جمع آوری و تا پیش  از عید به خانواده های مد نظر تقدیم شد ادامه داد:  امسال هم این برنامه ریزی اتفاق افتاده و در معابر و اماکن عمومی، پایگاه های امداد و مراکز نیکو کاری آماده ی دریافت کمک های خیر خواهانه ی مردم هستیم.

مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه  امسال به صورت ویژه تر بخش مردمی را تقویت کردیم توضیح داد: مراکز نیکو کاری کمیته امداد که در مساجد محلات و امثالهم مستقر و مشغول فعالیتند بیشتر با مردم در ارتباط هستند بر همین اساس سعی کردیم در بخش مردمی مقداری تقویت بیشتری داشته باشیم.

وی برای پرداخت غیر حضوری نیکو کاران گفت: مردم نیکو کار می توانند با شماری گیری #۸۸۷۷* کمک های نقدی و غیر حضوری به خاطر شرایط کرونا را پرداخت کنند.

ترکمانه همچنین بیان کرد: فردا به همین مناسبت میزبان رئیس کمیته امداد کشور هستیم و قرار است در این مراسم از مراکز نیکو کاری موفق در استان قدردانی شود و از سامانه ی جامع نیکو کاری و شبکه ی مراکز نیکو کاری محلی استان هم پرده برادری شود.

وی همچنین از افتتاح ۸۰ واحد مسکونی روستایی برای نیازمندان در مراسم فردا خبرر داد و افزود: این پروژه توسط آقای مرتضی بختیاری به بهره برادری می رسد.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105800
  • دیدگاه‌ها برای جشن احسان و نیکو کاری در سراسر کشور برگزار می شود/بهره برادری از ۸۰ واحد مسکونی روستایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.