• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

جریان تحریف به دنبال بیان غیر واقعی معارف دفاع مقدس است

  • کد خبر : 84910
  • 31 شهریور 1399 - 9:21
جریان تحریف به دنبال بیان غیر واقعی معارف دفاع مقدس است

علی جعفری گفت:جریان رسانه ای دشمن به دنبال بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس است. علی جعفری مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان نمونه ای از تعالی ملت ایران پس از انقلاب اسلامی و تاثیر این حرکت عظیم است. وی با […]

علی جعفری گفت:جریان رسانه ای دشمن به دنبال بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس است.

علی جعفری مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان نمونه ای از تعالی ملت ایران پس از انقلاب اسلامی و تاثیر این حرکت عظیم است.

وی با اشاره به حضور گسترده جوانان و نوجوانان در ایام دفاع مقدس بخصوص از شهرستانهای رزن و درگزین ،ادامه داد:مسیری که امام خمینی ره با روح بلند خود پیش روی ملت ایران گشود موجب سرافرازی روحی و تعالی عمیق نسل جوان شد.

جعفری بیان واقعیتهای دفاع مقدس و معارف آن را نیازمند نهضت عظیم دانست و گفت:این یک ضرورت است که نسل جوان و عموم مردم از رویدادهای مهمی که در حوزه دفاعی و سیاسی ایام دفاع مقدس صورت گرفته است آگاهی داشته باشند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جریان رسانه ای دشمن به دنبال بیان غیر واقعی مسائل دفاع مقدس است،افزود:جریان تحریف می کوشد حقایق را تحریف و از کوچکترین مسائل برای نا امیدی مردم به انقلاب استفاده کند.

جعفری نقش و کارکرد رسانه ها در آگاه کردن نسل جدید نسبت به رشادتهای رزمندگان اسلام را مهم دانست و گفت:حضور پیشکسوتان جهاد و ایثار در عرصه روشنگری و بیان رویدادهای دوران دفاع مقدس یک واقعیت مهم است.

وی دفاع مقدس را دورانی درخشان و مهم در تاریخ ملت ایران دانست و گفت:باید روزهایی که همه کشورهای غربی و شرقی در حمایت از صدام بعثی در برابر کشور عزیزمان قرار گرفتند توسط ابزارهای رسانه ای جدید برای مردم و جوانان تبیین شود.

مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه رزن و درگزین با تشریح نقش و جایگاه رزمندگان این شهرستان در دفاع مقدس ،خاطرنشان کرد:رزمندگان فرهنگی و دانش آموز شهرستان رشدتهایی مانگدار از خود در لشکر انصارالحسین(ع) برجای گذارده اند.

وی افزود:جریان تحریف می کوشد حقایق را تحریف و از کوچکترین مسائل برای نا امیدی مردم به انقلاب استفاده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84910
  • دیدگاه‌ها برای جریان تحریف به دنبال بیان غیر واقعی معارف دفاع مقدس است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.