• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

جذب بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای تکمیل کریدور شمال استان از محل اعتبارات ملی

  • کد خبر : 27591
  • 29 مهر 1398 - 14:08
جذب بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای تکمیل کریدور شمال استان از محل اعتبارات ملی

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت:در حوزه راه وشهرسازی در این مدت بیش از سی ونه میلیاردو هفتصدوپنجاه میلیون تومان برای تکمیل کریدور شمال استان اعتبار از محل اعتبارات ملی جذب شده است. حسن لطفی، نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر […]

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت:در حوزه راه وشهرسازی در این مدت بیش از سی ونه میلیاردو هفتصدوپنجاه میلیون تومان برای تکمیل کریدور شمال استان اعتبار از محل اعتبارات ملی جذب شده است.

حسن لطفی، نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام خبر جذب بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای تکمیل کریدور شمال استان از محل اعتبارات ملی افزود: کردیور شمال استان، احداث باند دوم محور سه راهی ساوه _ نوبران ، اصله ، کاج ، قروه درجزین ، دمق و اورقین است که به علت عدم تامین اعتبار پروژه تعطیل مانده بود و هم اکنون سه پیمانکار مشغول فعالیت در این محور است.

وی ادامه داد:هم اکنون احداث این کریدور به سرعت در حال انجام است و بخشی از آن در حال قیر ریزی و آسفالت است.

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی به تخصیص چهارده میلیاردو دویست وپنجاه میلیون تومان برای محور تاکستان _ رزن _ همدان (کنارگذر رزن ) اشاره کرد و اظهارداشت:هم اکنون پیمانکاران این پروژه درحال فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: تخصیص سیصدو پنجاه میلیون تومان برای کمربندی شهر قروه درجزین پیگیری و جذب اعتبار آسفالت مسیر روستای ناکین به کرفس به مبلغ هشتصد و پنجاه میلیون تومان پیگیری احداث راه آهن تاکستان – رزن – همدان( این پروژه در حال مطالعه است ) از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه راه می باشد.

لطفی گفت: تامین اعتبار ساماندهی معابر روستایی و بلوارکشی روستاهای مسیر جاده اصلی کریدور شمال استان ( روستاهای وسمق، شاهنجرین، کاج ، نظام آباد، درجزین، ورقستان ، قلعه شاطر بالی ،تازه کند ، امیریه،) به مبلغ یک میلیارد تومان و پیگیری تکمیل مسکن مهر شهر رزن و قروه درجزین و شهر دمق در مدت ۳۹ماه گذشته انجام شده است.

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تامین اجتماعی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع زیربنا با اعتبار سیزده میلیارد تومان با پیگیری های صورت گرفته در مدت بسیار کوتاهی ساخته و مورد بهره برادری رسید.

لطفی با بیان اینکه موافقت سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کارگران ساختمانی مبنی بر تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند اخذ شد اظهارداشت:نتیجه این اقدام موجب شد تا پانصد نفر از کارگران شهرستان از این پوشش بیمه ای استفاده نمایند.

وی گفت: پیگیری اختصاص هزار سهم برای بیمه کارگران و هزار سهم برای بیمه قالی بافی ،تحویل تجهیزات آموزشی به همراه دو دستگاه خودرو آموزشی به ارزش ریالی یک میلیارد تومان به مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و اخذ مجوز دو شیفت شدن درمانگاه تامین اجتماعی رزن از اقدامات صورت گرفته در طول چند ماه اخیر عنوان کرد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27591
  • دیدگاه‌ها برای جذب بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای تکمیل کریدور شمال استان از محل اعتبارات ملی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.