• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

جامعه امروز، به ایثارگرانی همچون شهید همدانی نیاز دارد

  • کد خبر : 25104
  • 14 مهر 1398 - 12:40
جامعه امروز، به ایثارگرانی همچون شهید همدانی نیاز دارد

فرزند شهید حسین همدانی، گفت، امروز جامعه ما به ایثار و مدیریت به شیوه شهید همدانی نیازمند است. وهب همدانی، فرزند شهید حسین همدانی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شهید همدانی طی ۴۰ سال درمسیر مورد نظر خود کار کرد گفت: شهید همدانی در این مسیر منتظر شهادت بود و آرزویش […]

فرزند شهید حسین همدانی، گفت، امروز جامعه ما به ایثار و مدیریت به شیوه شهید همدانی نیازمند است.

وهب همدانی، فرزند شهید حسین همدانی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شهید همدانی طی ۴۰ سال درمسیر مورد نظر خود کار کرد گفت: شهید همدانی در این مسیر منتظر شهادت بود و آرزویش شهادت بود که بالاخره به آرزویش رسید.

وی، با اشاره براینکه شهید همدانی از روز اول محکم و استوار در مسیر ۴۰ ساله خود حرکت کرد افزود: ایشان خدماتی در عرصه های مختلف داشتند و هیچگاه از این مسیر خارج نشدند.

فرزند شهید همدانی، با تاکید براینکه آرزوی یک مجاهد شهادت در راه خداست تصریح کرد: خداوند هیچگاه اجر محسنین را ضایع نمیکند و اجر پدرم را با شهادت داد.

همدانی، با بیان اینکه حاج حسین در منزل به خوبی نقش پدری را ایفا می کرد و در محیط کار نیز یک مدیر نظامی بود ادامه داد: به دلیل توانایی های بالایی که در سازماندهی نیروهای مردمی داشت در فتنه ۷۸ مدیریت را برعهده داشتند و در سال ۸۸ نیز از طرف رهبر معظم انقلاب به سوریه رفت.

فرزند شهید همدانی، در پایان تاکید کرد: امروز جامعه ما به ایثار و مدیریت به شیوه شهید همدانی نیازمند است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25104
  • دیدگاه‌ها برای جامعه امروز، به ایثارگرانی همچون شهید همدانی نیاز دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.