• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه/ ریزش افراد فاقد شرایط طرح ملی مسکن زیاد است

  • کد خبر : 37370
  • 26 آذر 1398 - 8:40
ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه/ ریزش افراد فاقد شرایط طرح ملی مسکن زیاد است

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان همدان از ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه خبر داد و گفت: ریزش افراد فاقد شرایط برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن زیاد است. پانته‌آ رنجبران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص ثبت‌نام در طرح ملی مسکن در همدان اظهار کرد: […]

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان همدان از ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه خبر داد و گفت: ریزش افراد فاقد شرایط برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن زیاد است.

پانته‌آ رنجبران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص ثبت‌نام در طرح ملی مسکن در همدان اظهار کرد: سایت ثبت‌نام شوندگان چون به صورت سراسری از مرکز باز می‌شود آماری از تعداد ثبت‌نام شوندگان استان همدان نداریم.

وی با بیان اینکه استقبال در ۵ استان کشور برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن خوب اعلام شده است، افزود: استقبال در استان همدان به گونه‌ای بود که ظرفیت سایت در نیم ساعت پس از شروع ثبت‌نام تکمیل شد.

معاون ساختمان راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر اینکه بسیاری از متقاضیان طرح ملی مسکن بدون توجه به شرایط چهارگانه در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: این سایت در ماه‌های آینده براساس اصول و شرایطی که قرار داده شده پالایش می‌شود.

رنجبران خاطرنشان کرد: در روزها و ماه‌های آینده ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه با توجه به ریزش افراد فاقد شرایط که تعدادشان کم نیست، اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحث مالی طرح ملی مسکن هنوز کتباً از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده و متقاضیان فقط ثبت‌نام در سایت را انجام داده‌اند عنوان کرد: باید شرایط چهارگانه طرح ملی مسکن برای متقاضیان اعمال شود

معاون ساختمان راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به شرایط متقاضیان در پایان گفت: این شرایط شامل فاقد مالکیت مسکونی از ابتدای فروردین سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب، تأهل و سرپرست خانواده بودن و حداقل ۵ سال سکونت در شهر است.

انتهای پیام/ف

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37370
  • دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن براساس شرایط چهارگانه/ ریزش افراد فاقد شرایط طرح ملی مسکن زیاد است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.