• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تیم فوتبال ذوب فلزات بهار تیم تهرانی را شکست داد

  • کد خبر : 25502
  • 16 مهر 1398 - 8:58
تیم فوتبال ذوب فلزات بهار تیم تهرانی را شکست داد

تیم ذوب فلزات بهار که هم اکنون در لیگ دسته سه توپ می زند عصر دیروز پس از چند ناکامی موفق به پیروزی در مقابل تیم کیمیا فرآیند تهران شد. به گزارش عصر همدان، عصر دیروز از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور تیم ذوب فلزات بهار در بازی نسبتا سخت با نتیجه دو بر […]

تیم ذوب فلزات بهار که هم اکنون در لیگ دسته سه توپ می زند عصر دیروز پس از چند ناکامی موفق به پیروزی در مقابل تیم کیمیا فرآیند تهران شد.

به گزارش عصر همدان، عصر دیروز از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور تیم ذوب فلزات بهار در بازی نسبتا سخت با نتیجه دو بر یک ، تیم کیمیا فرآیند تهران را مغلوب کرد.

این بازی‌ با برتری نسبی ذوب فلزات در دقایق آغازین شروع شد و بعد از گذشت ده دقیقه ابتدایی ، تیم میهمان بازی را در نیمه نخست بدست گرفت و با استفاده از مهاجمان خود موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد که هوشیاری دروازه بان و مدافعان این تیم این موقعیت ها را یکی پس از دیگری دفع کرد.

بالاخره تیم کیمیا فرآیند در اواسط نیمه اول روی شوت زیبای سجاد زند به گل رسید و مزد برتری نسبی خود را گرفت .

با دریافت این گل ذوب فلزات به خود آمد و پس از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه بالاخره در اواخر نیمه اول روی ضربه زیبا و دقیق پارسا قلی پور به گل تساوی دست یافت.

با شروع نیمه دوم تیم ذوب فلزات جان دوباره ای گرفت، به طوریکه با انگیزه بالا و دوندگی زیاد به دنبال رسیدن به گل برتری بود.

این تیم نیمه دوم را با فشار و پرس از جلو ،روی تیم میهمان آغاز کرد و بالاخره دوندگی بالا و پرس شدید ذوب جواب داد و در دقایق پایانی بازی شهرام پیشخورد روی پاس محمد اصلاًنی تعویض طلایی حمید شانه ای، تیر خلاص را به پیکر تیم کیمیا وارد کرد و فرصت جبران را از این تیم سخت کوش گرفت .

این برد به موقع و دلچسب باعث شد این تیم شایسته پس از چند بازی ناکامی به بازی های آینده امیدوار باشد .

نکته ای که در بازی امروز این تیم به طور شاخص به چشم می آمد جنگندگی،میل به برد و صمیمیت بازیکنان این تیم بود که در کنار رفع برخی مشکلات فنی میتواند عامل موفقیت این تیم در ادامه لیگ باشد.

ترکیب تیم دوب فلزات در مقابل کیمیا فرآیند را مختار آذرآباد ،مجید بیات ،پیمان احتظاظی، حسین ورمزیار، امیر حسین بیگلر ، میلاد ساسانی،میثم مرادی ،محمود خالدیان ( سعید حیدری) ،مهدی ترکمان (عارف سبحانی) ،شهرام پیشخورد ، پارسا قلی پور (محمد اصلاًنی) تشکیل می دادند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25502
  • دیدگاه‌ها برای تیم فوتبال ذوب فلزات بهار تیم تهرانی را شکست داد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.