• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

تویسرکان قهرمان مسابقات والیبال بانوان استان همدان

  • کد خبر : 196689
  • 19 شهریور 1402 - 11:07
تویسرکان قهرمان مسابقات والیبال بانوان استان همدان
مسابقات قهرمانی والیبال بانوان استان همدان با قهرمانی تیم تویسرکان در سالن شادروان محمد عارفی بخش جوکار شهرستان ملایر به کار خود پایان داد.

به گزارش عصر همدان؛مسابقات والیبال بانوان استان همدان در راستای گرامیداشت کنگره ۸۰۰۰ شهید والامقام استان و اختتامیه مدارس ورزش والیبال بخش جوکار با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت والیبال شهرستان در سالن شادروان محمد عارفی برگزار شد .

هشت تیم از شهرستانهای ملایر ،همدان ،تویسرکان ،رزن ،بهار،کبودر آهنگ ،اسد آباد و بخش جوکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند و به صورت دوره ای در رده های سنی آزاد در دو گروه چهار تیمی در سالن شادروان محمد عارفی مجموعه ورزشی شهید رضایی جوکار به مدت دو روز برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم تویسرکان با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیمهای بهار و اسد آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ،بخشدار بخش جوکار ،شهردار جوکار ،سرپرست و اعضاء هیئت والیبال این بخش و مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش مربوطه در مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقات حضور داشتند.

در پایان و طی مراسمی با حضور مسئولین حاضر با اهداء حکم و مدال قهرمانی از تیمهای برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است فاطمه اکبری و فرانه حیدری از مربیان و داوران حاذق و کاردان این رشته ورزشی مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشتند که با همکاری هیئت والیبال بخش جوکار در اسکان تیمهای مربوطه و ایاب و ذهاب آنها و همچنین برگزاری خوب و مطلوب این مسابقات از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196689
  • دیدگاه‌ها برای تویسرکان قهرمان مسابقات والیبال بانوان استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.