• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تولید ۶۰ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی استان همدان

  • کد خبر : 59944
  • 25 فروردین 1399 - 12:33
تولید ۶۰ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی استان همدان

طیب فریادرس گفت: ۲۰۰ دانشجو در ۵ کارگاه به صورت دو شیفت در راستای تولید لباس کادر پزشکی و ماسک فعالیت می کنند و تا کنون ۶۰ هزار ماسک تولید کردند. طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیاری از […]

طیب فریادرس گفت: ۲۰۰ دانشجو در ۵ کارگاه به صورت دو شیفت در راستای تولید لباس کادر پزشکی و ماسک فعالیت می کنند و تا کنون ۶۰ هزار ماسک تولید کردند.

طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیاری از دانشجویان پای کارآمدند گفت: ابتدا برای تولید محتوا با توجه به شرایط نیازسنجی شد و تصمیم بر آن شد که در حوزه آموزش و امید بخشی تولید محتوا داشته باشیم.

فریادرس با اشاره به اینکه با تولید محتوای آموزشی و امید بخشی به کمک استان‌ها، مجموعه ستاد مردمی و سایر نهاد ها رفتیم، افزود: در مرحله بعد اقدام به تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر و تولید مواد ضدعفونی کننده کردیم.

وی از تولید ۶۰ هزار ماسک توسط بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۰ نفر در ۵ کارگاه به صورت دو شیفت در راستای تولید لباس کادر پزشکی و ماسک فعالیت می کنند.

تولید ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی کننده در دانشگاه بوعلی

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر این که نیروها در ابتدا برای ضدعفونی کردن معابر اقدام کردند، اظهار کرد: پس از ورود نیروهای شهرداری و بسیج مردمی در این حوزه اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده کردیم و تا امروز ۵۰۰ لیتر مواد خالص در دانشگاه بوعلی تولید و توزیع شده است.

فریادرس با بیان اینکه در طول هفته حدود ۳۰۰ بسته پک بهداشتی که هر کدام ارزش ۱۰۰ هزار تومانی دارند بین طبقات محروم جامعه توزیع می شود، گفت: ۴۰۰ بسته غذایی نیز به خانواده های محروم که هرکدام ارزش ۳۰۰ هزارتومانی دارند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در فضای فرهنگی و کمک فضای عمومی جامعه صورت گرفته است افزود: کمک هزینه سفر کادر درمان به کربلای معلی و مشهد مقدس از این اقدامات بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید براینکه گروه های جهادی در سایر شهرستان ها از جمله نهاوند، ملایر و اسدآباد فعال هستند، تصریح کرد: گروه جهادی بقیه الله که متعلق به بسیج دانشجویی است و مورد لطف رهبر انقلاب نیز قرار گرفتند هماهنگی زیادی با بسیج محلات دارند.

فریاد رس در پایان گفت: بانوان جهادگری که رهبر معظم انقلاب از آنها نام برد در همین گروه بقیه الله فعالیت دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59944
  • دیدگاه‌ها برای تولید ۶۰ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.