• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در چهارمین مرحله کمک مومنانه

  • کد خبر : 88970
  • 26 مهر 1399 - 15:02
توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در چهارمین مرحله کمک مومنانه

عمران عسگری گفت: چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه این تشکل انقلابی با کمک و همراهی فرهنگیان نیکوکار در شهرستان های  رزن و درگزین برگزار شد. عمران عسگری، مسئول بسیج فرهنگیان شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: با همت و تلاش فرهنگیان و والدین نیکوکار پویشهای متعددی در جهت رسیدگی […]

عمران عسگری گفت: چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه این تشکل انقلابی با کمک و همراهی فرهنگیان نیکوکار در شهرستان های  رزن و درگزین برگزار شد.

عمران عسگری، مسئول بسیج فرهنگیان شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: با همت و تلاش فرهنگیان و والدین نیکوکار پویشهای متعددی در جهت رسیدگی به وضعیت دانش اموزان و والدین نیازمند در سطح منطقه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در جهت توانمند سازی حرکته ای خیریه اقدام به تجمیع این پویش ها کرده ایم، اضافه کرد: در همین جهت مرکز نیکوکاری بسیج فرهنگیان شهرستان با مدیریت خانم کریمی یکی از فرهنگیان خیراندیش تاسیس شده است.

عسگری تامین مواد غذایی و بسته های معیشتی، تعمیرات مسکن های افراد نیازمند، کمک در جهت تامین هزینه درمان، خرید وسایل آموزشی و کمک آموزشی بخصوص موبایل و تبلت را از مهمترین زمینه های فعالیت مرکز نیکوکاری برشمرد و گفت: مرکز نیکوکاری شهرستان بصورت هیئت امنایی مدیریت می شود.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان با رویکرد لبخند رضایت، گفت: در این مرحله با کمک خیرین و بسیج فرهنگیان ۸۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان در بین  دانش آموزان رزن، درگزین و سردرود توزیع شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88970
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در چهارمین مرحله کمک مومنانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.