• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

توزیع بسته های غذایی در قالب تبرکات فاطمی / گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مرقد مطهر امامزادگان نهاوند

  • کد خبر : 140220
  • 11 دی 1400 - 9:17
توزیع بسته های غذایی در قالب تبرکات فاطمی / گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مرقد مطهر امامزادگان نهاوند

مهدی سوری از توزیع بسته های غذایی با نام “تبرکات فاطمی” در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد. مهدی سوری، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: با توجه به تقارن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و نیز […]

مهدی سوری از توزیع بسته های غذایی با نام “تبرکات فاطمی” در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

مهدی سوری، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: با توجه به تقارن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و نیز دهه بصیرت و با هدف گرامیداشت این ایام، برنامه ریزی مناسبی برای تعظیم شعائر و برگزاری مراسم ویژه در آستان مقدس امامزادگان شهرستان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم و استفاده از تلاوت قاریان ممتاز بین المللی و کشوری و ذاکران اهل بیت و نیز قرائت بخشی از خطبه فدکیه و زیارتنامه حضرت فاطمه زهرا(س)، اطعام عزاداران از منابع خیرین، استقبال و پذیرایی از دسته جات عزاداری در صحن بقاع متبرکه از جمله این برنامه ها است.

سوری بیان کرد: برنامه های فرهنگی خوبی تدارک دیده شده و استفاده کامل از ظرفیت مبلغین اعزامی و بومی در ایام تبلیغی از دیگر برنامه‌های طرح یاس نبوی است.

وی افزود: همزمان با ایام فاطمیه بسته‌هایی شامل مواد غذایی ضروری در قالب یک سبد غذایی، به نام “تبرکات فاطمی” به مستمندان پیرامون بقاع متبرکه اهدا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف نهاوند عنوان کرد: با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت سلامتی روحی و جسمی خانواده، تدابیری اندیشیده شده تا در برنامه های ویژه شهادت بزرگ بانوی بشریت، خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره‌ای نیز در بقاع متبرکه ارائه شود.

وی گفت: ادامه دادن راه شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی و گرادمیداشت شهدا در ایام دهه بصیرت از وظایف همه ما و از دیگر برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

سوری افزود: در همین راستا مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بقعه متبرکه امامزاده محمد و علی، امامزاده مهدی و امامزاده ابراهیم روستای دره ابراهیم برگزار می گردد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140220
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بسته های غذایی در قالب تبرکات فاطمی / گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مرقد مطهر امامزادگان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.