• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری جهت پیشگیری از شیوع کرونا در محیط شهری

  • کد خبر : 52032
  • 11 اسفند 1398 - 12:49
تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری جهت پیشگیری از شیوع کرونا در محیط شهری

وحید علی ضمیر از تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری همدان  جهت پیشگیری  از شیوع کرونا در محیط شهری خبر داد و گفت: ضدعفونی سرویس های بهداشتی معابر شهری در دو نوبت صبح و شب توسط عوامل شهرداری  انجام می شود. معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با شیوع […]

وحید علی ضمیر از تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری همدان  جهت پیشگیری  از شیوع کرونا در محیط شهری خبر داد و گفت: ضدعفونی سرویس های بهداشتی معابر شهری در دو نوبت صبح و شب توسط عوامل شهرداری  انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا شهرداری همدان اقدامات گسترده ای را از هفته گذشته برای پیشگیری از انتشار این ویروس در محیط شهری انجام داده است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل شهری همدان  از ۱۰ روز گذشته هر شب مورد ضدعفونی قرار می گیرد.

علی ضمیر ادامه داد: شهرداری همدان بین همه تاکسیداران یک پک بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و پوستر عوامل پیشگیری از بیماری کرونا برای استفاده توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه معابر شهری از روز جمعه توسط عوامل اجرایی شهرداری همدان در حال ضدعفونی و شستشو هست خاطرنشان کرد: از شب گذشته به صورت گسترده تمامی مبلمان های شهری و خیابان ها توسط دستگاه های خیابان شوی در دو نوبت صبح و شب مورد ضدعفونی قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه کارگران شهرداری همدان از ۴ صبح همه خیابان های سطح شهر را نظافت می کنند عنوان کرد: شهروندان همدانی باید در محیط شهری بهداشت را رعایت کنند و از انداختن دستکش های پلاستیکی در جوی ها و سطح خیابان ها جلوگیری کنند.

علی ضمیر با اشاره به اینکه یک سری از سرویس های بهداشتی اماکن عمومی سطح شهر به دلیل شیوع بیماری کرونا بسته شده است تصریح کرد: همه سرویس های بهداشتی باز معابر شهری توسط شهرداری هر روز ضد عفونی می شود و مایع دستشویی این سرویس ها برای پاکیزگی دست ها توسط شهرداری تامین و کنترل می شود.

وی یادآور شد: در ۲۵ نقطه از سطح شهر نیز تبلیغات شهری در تلویزیون های شهری نکات آموزشی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا را انجام می دهد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52032
  • دیدگاه‌ها برای تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری جهت پیشگیری از شیوع کرونا در محیط شهری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.