• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

تفکر بسیجی باید در متن جامعه رسوخ کند/ مراودات بین‌المللی با تفکر بسیجی پیش برود

  • کد خبر : 33643
  • 04 آذر 1398 - 14:19
تفکر بسیجی باید در متن جامعه رسوخ کند/ مراودات بین‌المللی با تفکر بسیجی پیش برود

رزمنده و بسیجی همدانی با اشاره به تاثیر روحیه جهادی در شکست دادن دشمن در همه زمینه‌ها گفت: هر کجا کاری پیش برود تفکر بسیجی در آن ریشه دارد. کریم مطهری، فرمانده و پیشکسوت بسیجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: اوایل انقلاب و در دفاع مقدس حضور و تفکر بسیجیان در تمام […]

رزمنده و بسیجی همدانی با اشاره به تاثیر روحیه جهادی در شکست دادن دشمن در همه زمینه‌ها گفت: هر کجا کاری پیش برود تفکر بسیجی در آن ریشه دارد.

کریم مطهری، فرمانده و پیشکسوت بسیجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: اوایل انقلاب و در دفاع مقدس حضور و تفکر بسیجیان در تمام آحاد جامعه به شرط اینکه تفکر بسیجی را قبول داشته باشند و به آن عمل کنند، وجود داشت.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: تفکر بسیجی در زمان جنگ بیشتر از هر زمان دیگری خودش را نشان داد، چرا که همه به آن عمل می کردند و با وجود آن همه تحریم، همین تفکر بسیجی بود که جامعه را نجات داد.

مطهری با بیان اینکه مردم با تفکر بسیجی پس از ۸ سال دفاع جانانه خیلی خوب دشمنان را سر جای خود نشاندند، گفت: بعد از آن هر جایی از مملکت به مشکل خورد در هر بعدی، چه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تفکر بسیجی وارد شد و مشکل حل شد و کار پیش رفت.

این فرمانده و پیشکسوت بسیجی بیان کرد: روحیه جهادی همان تفکر بسیجی است و باید بسیجی وار پیش رفت و منافع مردم و جامعه را نسبت به منافع شخصی در اولویت قرار داد چراکه هر جا کسی فقط خودش را دید قطعا نه تفکر بسیجی را فهمیده و نه  کاری جهادی انجام داده است.

وی تاکید کرد: در هر نقطه‌ای از کشور هر کسی با همه توان پای کار است تا همه جامعه منفعت ببرند در آنجا تفکر و روحیه بسیجی ریشه دارد.

مطهری با اشاره به برخی اتفاقات و تنش‌هایی که در جامعه کنونی وجود دارد، افزود: متاسفانه در جامعه امروز تفکر بسیجی کمرنگ شده است زیرا جامعه تفکر بسیجی را نفهمیده است.

این پیشکسوت بسیجی با اشاره به مراودات بین‌المللی گفت: در هر مراوده و رابطه دیپلماسی که تفکر بسیجی وجود دارد توانست  پیشتاز شود و هر کجا که پای اصول انقلاب ایستادیم پیش رفتیم اما جایی که ضعف نشان دادیم شکست خوردیم.

وی تاکید کرد: مسئولین باید این نکته را مدنظر داشته باشند که مجموعه‌ای موفق است که از راس آن مجموعه تا زیر دستان همگی تفکر بسیجی داشته باشند و کار جهادی سرلوحه کار آنها باشد.

انتهای پیام/ آ. و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33643
  • دیدگاه‌ها برای تفکر بسیجی باید در متن جامعه رسوخ کند/ مراودات بین‌المللی با تفکر بسیجی پیش برود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.