• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور

  • کد خبر : 170676
  • 26 آبان 1401 - 9:00
تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: از محل ماده ۵۶ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به کنگاور جهت پرداخت تضمین شد.علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با پیگیری‌ ها و پیرو جلسات متعدد در وزارت راه، مسکن و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و بانک سپه به […]


نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: از محل ماده ۵۶ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به کنگاور جهت پرداخت تضمین شد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با پیگیری‌ ها و پیرو جلسات متعدد در وزارت راه، مسکن و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و بانک سپه به عنوان بانک عامل، پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی این محور تأیید شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در محورهای نهاوند کار و عملیات جاده سازی در حال اجرا است.

شهبازی افزود: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته از محل ماده ۵۶، مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده نهاوند بیان کرد: احداث و تکمیل این جاده از مطالبات چندین ساله مردم شریف شهرستان علی الخصوص اهالی بخش خزل است تا حادثه ها در این محور کاهش یابد.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری های مکرّر و استفاده از ظرفیت های موجود این امر تحقق یافت چون این مسیر از محورهای پرتردد نهاوند است.

شهبازی اظهار داشت: این محور به طول مجموعاً ۴۰ کیلومتر از نهاوند تا سه راهی قارلق می باشد که تا به حال میزان ۱۵ کیلومتر آن تعریض و ایمن سازی شده است و مابقی پروژه در چند فاز در دست احداث و تکمیل می باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170676
  • دیدگاه‌ها برای تضمین پرداخت اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به سه راهی کنگاور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.