• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

تصویب الحاق ۳۸۰ هکتار به اراضی بهار

  • کد خبر : 162053
  • 23 مرداد 1401 - 21:18
تصویب الحاق ۳۸۰ هکتار به اراضی بهار

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری بهار برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ فرماندار شهرستان بهار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری  اظهار کرد: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به غیر از اعتبار ۳۰۰ میلیاردی جاده گردشگری به شهرستان بهار اختصاص […]

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری بهار برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ فرماندار شهرستان بهار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری  اظهار کرد: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به غیر از اعتبار ۳۰۰ میلیاردی جاده گردشگری به شهرستان بهار اختصاص یافت که رقم قابل توجهی است، اما باید به این مهم توجه کرد که بیشترین اعتبارات کشور در پایتخت است و مدیران دستگاه ها باید با ارائه طرح ها با استفاده از ظرفیت نماینده در جذب این اعتبارات تلاش کنند.

روح اله نباتی با اشاره به برگزاری چندین پیش کمیته برای تخصیص اعتبارات تصریح کرد: در جلسات فشرده سه روزه ای تمام خواسته های مدیران جمعبندی شده و سعی شد، بودجه اختصاصی به شهرستان به درستی توزیع شده و اولویت ها را پوشش دهد.

نباتی در مقایسه با نیازها و نواقص موجود شهرستان این میزان اعتبار را مبلغ کمی برشمرد و گفت: در کل کشور این اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شده و ما پروژه جدیدی نخواهیم داشت، وظیفه ما نیز این است که منابع اعتباری جدید را شناسایی کرده و جذب کنیم.

در این کمیته که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، الحاق ۳۸۰ هکتار به اراضی شهرستان بهار به تصویب رسید و فرماندار شهرستان بهار در این باره گفت: مدت ۶ ماه است که در حال رایزنی برای الحاق ۳۸۰ هکتار به اراضی شهرستان بهار هستیم و  تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان مسیر قانونی را طی میکند و پیش زمینه تصویب آن در کمیته برنامه ریزی استان و سپس تصویب هیات وزیران خواهد بود، به این ترتیب می توانیم به تحقق یکی از مهمترین خواسته های مردم امیدوار باشیم.

نباتی افزود: مشکل حریم سیاسی شهرستان  یکی از خواسته های مهم فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان بهار در طول سال‌های گذشته بوده که جلسات متعددی برای حل مشکل آن برگزار شده و با تصویب الحاق ۳۸۰ هکتار به مرز تقسیمات سیاسی بهار، مرز تقسیمات سیاسی بهار بر مرز خدمات رسانی شهر بهار منطبق خواهد شد و مشکل چندین ساله بهار حل خواهد شد.

در ادامه جلسه میزان بودجه اختصاص داده شده به ادارات و ارگانها در بخش های مختلف به سمع مدیران حاضر رسید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162053
  • دیدگاه‌ها برای تصویب الحاق ۳۸۰ هکتار به اراضی بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.