• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند خبر داد:

تصادف مرگبار در نهاوند با ۳ کشته

  • کد خبر : 202676
  • 09 آبان 1402 - 11:37
تصادف مرگبار در نهاوند با ۳ کشته
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: در سانحه تصادف یک دستگاه رانا با کامیون بنز در حوالی روستای «لیلی یادگار» نهاوند سه نفر جان خود را از دست دادند.
عباس ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار «عصر همدان» گفت: حادثه تصادف میان خودروی سواری رانا و کامیون در بخش خزل و در مسیر نهاوند به فیروزان اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش از مرکز کنترل عملیات امداد مبنی بر تصادف در محور نهاوند فیروزان در تقاطع روستای لیلی یادگار تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر فیروزان یادمان امدادگر شهید نثاری به محل حادثه اعزام شد.
ترکاشوند افزود: در این حادثه متأسفانه سه سرنشین سواری رانا به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرده بودند.
وی بیان داشت: اکیپ امدادی پس از به‌کارگیری تجهیزات سنگین نجات، اقدام به رهاسازی و تحویل متوفیان به عوامل شهرداری کردند. هر سه کشته این حادثه جوان و اهل روستای عبدالملکی بخش خزل نهاوند بودند.
 فکری رئیس پلیس‌راه استان همدان نیز در مورد این حادثه گفت: براثر تصادف خودروی سواری رانا با کامیون بنز در محور نهاوند به کرمانشاه متأسفانه سه نفر از سرنشینان خودروی رانا جان خود را از دست دادند. وی در ادامه علت تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از سوی سواری رانا به میزان ۵۰ درصد و همچنین حرکت خلاف جهت کامیون بنز را نیز ۵۰ درصد دانست و گفت: رانندگان در محورهای دوطرفه به‌خصوص در محل‌های حادثه‌خیز مانند پیچ‌ها و … از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.
انتهای خبر /س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202676
  • دیدگاه‌ها برای تصادف مرگبار در نهاوند با ۳ کشته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.