• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تشکیل ۱۱ پرونده تخلف اصناف از ۲۱ فروردین ماه تاکنون/ ۴۷۶ میلیون ریال میزان محکومیت واحدهای صنفی

  • کد خبر : 61228
  • 02 اردیبهشت 1399 - 8:20
تشکیل ۱۱ پرونده تخلف اصناف از ۲۱ فروردین ماه تاکنون/ ۴۷۶ میلیون ریال میزان محکومیت واحدهای صنفی

علیرضا حسن پور از تشکیل۱۱ پرونده تخلف اصناف از ۲۱ فروردین ماه تاکنون خبر داد و گفت: میزان محکومیت این واحدهای صنفی ۴۷۶ میلیون ریال بوده است. علیرضا حسن پور؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تخلفات اصنافی که از ۲۱ فروردین ماه امسال بازگشایی شده […]

علیرضا حسن پور از تشکیل۱۱ پرونده تخلف اصناف از ۲۱ فروردین ماه تاکنون خبر داد و گفت: میزان محکومیت این واحدهای صنفی ۴۷۶ میلیون ریال بوده است.

علیرضا حسن پور؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تخلفات اصنافی که از ۲۱ فروردین ماه امسال بازگشایی شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند، اظهار کرد: از ۲۱ فروردین ماه سال جاری تا امروز ۱۱ پرونده تخلف اصناف در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

وی افزود: میزان محکومیت این واحدهای صنفی ۴۷۶ میلیون ریال بوده است.

حسن پور در پاسخ به این سوال که با اصنافی که پروتکل اجتماعی و فاصله اجتماعی را در زمان شیوع بیماری کرونا رعایت نمی کنند، چگونه برخورد می شود، گفت: پس از بازرسی بازرسان مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن تجارت و تذکر لازم، گزارشات برای پیگیری به بازرسان تعزیرات ارائه می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: پس از تذکرات لازم به این واحدهای صنفی توسط دو اکیپ سیار نظارتی مقابله با کرونا این متخلفان برای پیگیری بیشتر به اداره تعزیرات معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر این موارد به تعزیرات نشده است، خاطرنشان کرد: موارد تخلفات با تذکر بازرسان حل شده است.

حسن پور تصریح کرد: همزمان با نظارت به بازار در زمان شیوع کرونا، طرح نظارتی ضیافت همزمان با حلول ماه مبارک رمضان نیز از روز ۳۰ فروردین ماه تا پایان ماه رمضان برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61228
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل ۱۱ پرونده تخلف اصناف از ۲۱ فروردین ماه تاکنون/ ۴۷۶ میلیون ریال میزان محکومیت واحدهای صنفی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.