• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

تشکیل تیم‌های مختلف در شهرداری نهاوند برای استقبالی متفاوت از بهار

  • کد خبر : 176004
  • 03 بهمن 1401 - 12:54
تشکیل تیم‌های مختلف در شهرداری نهاوند برای استقبالی متفاوت از بهار

شهردار نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تغییر سیمای شهری در نوروز و استقبالی متفاوت از مهمانان نوروزی، کارهای خوبی در سطح شهر در حال انجام است. به گزارش عصرهمدان؛ مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: طی ماه‌های گذشته انجام آسفالت در همه‌ی مناطق شهر و ورودی‌ها به جدیت […]

شهردار نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تغییر سیمای شهری در نوروز و استقبالی متفاوت از مهمانان نوروزی، کارهای خوبی در سطح شهر در حال انجام است.

به گزارش عصرهمدان؛ مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: طی ماه‌های گذشته انجام آسفالت در همه‌ی مناطق شهر و ورودی‌ها به جدیت انجام گرفته و همچنان با انجام لکه‌گیری‌ها در حال انجام است و همچنبن اصلاح جداول و جدول‌گذاری‌ها نیز بدون وقفه توسط شهرداری پیگیری و انجام شده و هم اکنون در مناطق مختلف ادامه دارد.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مناطق محروم اولویت انجام کارها است و بر همین اساس، طی یک‌سال گذشته آسفالت، جدول‌گذاری با حداکثر توان انجام گرفته و این بحران از شهر رفع شد و تعداد باقی مانده درخواست‌ها نیز در حال انجام است.

یوسفی‌نوید در ادامه در خصوص فضای سبز گفت: اصلاح و کاشت گونه‌های گیاهی در فضای سبز شروع شده و با کاشت گل‌های دائمی و کاشت و تولید در گلخانه شهرداری حجم زیادی از درخواست‌ها در شهرداری تأمین می‌شود و در کنار اصلاح کاشت، انجام آبیاری قطره‌ای نیز علاوه بر کاهش هزینه مصرف آب را تا حد بالایی کاهش می‌دهد.

شهردار نهاوند افزود: نوسازی ناوگان موتوری در شهرداری با تجهیز ماشین آلات و اضافه شدن ماشین آلات عمرانی و خدماتی ادامه داشته و تاکنون شش دستگاه( بالابر آتش نشانی، قیرپاش، مینی لودر، تراکتور، نمک‌پاش و شاهین) خریداری و هفت دستگاه دیگر تجهیز شده که هم اکنون در حال انجام خدمات به همشهریان می‌باشند.

وی در ادامه از تشکیل تیم‌های زیباسازی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت استقبال بهتر و تغییر سیمای شهری در نوروز و استقبالی متفاوت از مهمانان نوروزی، جمع‌آوری نخاله‌ها در سرتاسر شهر، مخصوصا ورودی‌ها بعد از سال‌ها انجام گرفته تا شاهد تغییرات در ورودی‌ها و ساماندهی آنها باشیم.

یوسفی نوید در پایان اظهار داشت: روشنایی شب در شهر پیگیری و در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌هایی جهت اضافه شدن المان‌های نوروزی در برنامه این شهرداری است تا هرچه بهتر به استقبال بهار و مهمانان نوروزی برویم.

اننهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176004
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل تیم‌های مختلف در شهرداری نهاوند برای استقبالی متفاوت از بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.