• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال / وضعیت کرونایی نهاوند نارنجی است

  • کد خبر : 120302
  • 16 تیر 1400 - 11:35
تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال / وضعیت کرونایی نهاوند نارنجی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال در مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان، دکتر سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: افراد بالای ۷۰ سال در نهاوند که دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال در مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان، دکتر سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: افراد بالای ۷۰ سال در نهاوند که دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند می‌توانند برای دریافت نوبت دوم واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: این شهروندان صبح‌ها به مرکز تجمیعی شماره یک واقع در بخشداری قدیم، مراکز روستای شعبان، شهید حیدری، شهید طالبیان، برزول، گیان، فیروزان، شهرک و روستای رزینی مراجعه کنند.

دانشور با اشاره به اینکه در نهاوند مرکز خودرویی هم برای تزریق واکسن وجود دارد گفت: شهروندانی که نوبت تزریق واکسن دارند می‌توانند عصرها به مرکز تجمیعی شماره ۲ به شیوه خودرویی واقع در استادیوم آیت‌الله علیمرادیان مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مراقبین سلامت از ابتدای تیرماه تزریق دوز دوم واکسن افراد واجد شرایط را پیگیری و کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: افراد موردنظر می‌توانند بدون در نظر گرفتن محل تزریق دوز اول واکسن به یکی از مراکز اشاره‌شده مراجعه کنند و دوز دوم واکسن را دریافت کنند.

دانشور در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم طبق نوبت اعلام‌شده برای تزریق واکسن اقدام کنند و از ازدحام بی‌دلیل در مرکز تزریق واکسن خودداری کنند و حتماً از ماسک استفاده کنند.

وضعیت کرونایی نهاوند نارنجی است

علی احسان خیشوند رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نهاوند نیز در این زمینه گفت: شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و این شهرستان به دلیل هم‌مرز بودن و نزدیکی با شهرستان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی که وضعیت کرونایی آن‌ها قرمز است یک تهدید برای شهرستان نهاوند است.

وی افزود: موارد مشکوک در شهرستان یک شیب رو به بالا دارد اما در شرایط ثابتی طبق نتایج آزمایشگاهی هستیم و از شهروندان درخواست داریم همچنان ماسک بزنند و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

خیشوند در ادامه با اشاره به واکسیناسیون جامانده‌های کرونا گفت: دوز دوم واکسیناسیون جامانده‌های بالای ۷۰ سال در نهاوند را در دستور کارداریم و این کار در حال انجام شدن است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120302
  • دیدگاه‌ها برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال / وضعیت کرونایی نهاوند نارنجی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.