• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

تجمع اعتراضی مردم انقلابی ملایر به یک بیانیه و یک حکم+تصاویر

  • کد خبر : 145282
  • 29 بهمن 1400 - 14:55
تجمع اعتراضی مردم انقلابی ملایر به یک بیانیه و یک حکم+تصاویر

ظهر امروز با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در محل برگزاری نمازجمعه و قبل از خطبه ها، در اعتراض به حواشی روزهای اخیر در خصوص صدور حکم قضایی برای ضابطان قانون در این شهرستان و بیانیه های صادر شده و منسوب به دادستان این شهرستان، تجمع اعتراضی برگزار شد. به […]

ظهر امروز با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در محل برگزاری نمازجمعه و قبل از خطبه ها، در اعتراض به حواشی روزهای اخیر در خصوص صدور حکم قضایی برای ضابطان قانون در این شهرستان و بیانیه های صادر شده و منسوب به دادستان این شهرستان، تجمع اعتراضی برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ظهر امروز با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در محل برگزاری نمازجمعه و قبل از خطبه ها ،در اعتراض به حواشی روزهای اخیر در خصوص صدور حکم قضایی برای ضابطان قانون در این شهرستان و بیانیه های صادر شده و منسوب به دادستان این شهرستان ، تجمع اعتراضی برگزار شد.

در این تجمع که بدون هیچ درگیری و حاشیه ای انجام شد، حجت الاسلام شمس در سخنان کوتاهی در دو بخش نکاتی را بیان کرد که با همراهی مردم مواجه شد.

نکته اول در اعتراض به عملکرد بخش کوچکی از دستگاه قضا در ملایر ضمن حمایت از قوه قضائیه و نکته دوم برایت از رسانه های معاند جمهوری اسلامی بود.

در پایان هم بیانیه مطالبه گری مردم از مسئولین که پیشتر در فضای مجازی نیز منتشر شده بود، با تایید حاضرین همراه گردید .

متن این بیانیه بدین شرح است:

بیانیه پایانی تجمع مردم انقلابی شهرستان ملایر در حمایت از نیروهای بسیج و ضابطین قضایی در روز جمعه ۲۹ بهمن قبل از خطبه های نمازجمعه

پس‌از شهادت مظلومانه شهید رنجبر بدست اراذل‌واوباش و داغ‌دار شدن یک ملت از مظلومیت نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضائیه، اینک پرده‌ای دیگر از مظلومیت ضابطین این قوه در ملایر به نمایش عموم گذاشته شد. نیروهای جان‌برکف و فداکار بسیجی که بدون هیچ چشم‌داشتی شبانه‌روز خواب راحت را بر خود حرام کرده تا مردم در کمال آرامش و امنیت روز را سپری نموده و شب را به‌روز رسانند، مورد بی‌مهری یک قاضی در دستگاه محترم قضائی قرار گرفته و با برداشتی شاذ و نادر از قانون، چنان مهر داغی بر سهل‌انگاری عده‌ای بسیجی نهاده‌اند که آه از نهاد همگان برخاسته است. آیا با چنین برخوردی دیگر می‌توان توقع داشت که نیروهای مردمی و بسیجی در دفاع از امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون اغتشاشات سال ۹۶ سینه سپر نمایند و خود را آماج سنگ و گلوله ارازل و اوباش قرار دهند تا همین قاضی و دادستان در امنیت کامل به سر برند؟

ما مردم ولایت‌مدار، بسیجی و قانون‌مدار شهرستان ملایر مطالبه خود را از قوه مقننه، دستگاه قضا و ریاست محترم این قوه به شرح ذیل اعلام می‌داریم:

۱ – از قوه مقننه علی‌الخصوص نمایندگان محترم شهرمان میخواهیم همت خود را در راستای اقدام عاجل مجلس جهت اصلاح قوانینی که موجب بسته شدن دست ضابط مظلوم در برابر اشرار ظالم می‌گردد مجدانه به کار گیرند.

۲- از مسئولین محترم قضایی استان می‌خواهیم به‌فوریت این پرونده را بررسی نموده و دستور برخورد عادلانه و مطابق با عرف قضائی را در خصوص آن اعمال دارند.

۳- هم چنان از ایشان توقع داریم ریشه‌های صدور چنین احکامی را بررسی نموده و در صورت اثبات تخلف توسط مسئولین صادرکننده رای، حفاظت قوه برای حفظ حیثیت دستگاه قضایی و خیل عظیم قضات شریف شهرستان و استان اقدام مقتضی را مبذول دارند.

۴- از ریاست محترم قوه قضائیه خواهشمندیم ضمن ارسال گروهی حقیقت‌یاب به شهرستان، دستورات مقتضی جهت حمایت از ضابطین قضایی را به دستگاه قضا ابلاغ نموده و تدابیری بیاندیشند تا از اعمال چنین برخوردهای سلیقه‌ای اجتناب گردد.

۵-در پایان اعلام می‌داریم ما در راستای قدرشناسی از حافظان امنیت‌مان و حفظ و پایداری امنیت برای خود و فرزندانمان و دفاع از مظلومیت ضابطین قضایی، حضور خود را در صحنه تا حصول نتیجه لازم، وظیفه انسانی خود و در راستای حقوق فردی و گروهی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متأسفانه برخورد ظالمانه قضایی و پرونده سازی و صدور حکم زندان و ….. در استان همدان علیه خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و رزمندگان و بسیجیان و افراد وفادار به انقلاب و نظام توسط برخی قضات، نهادینه شده و باید به هر قیمتی که شده است، ریشۀ این قبیل اقدامات خباثت آلود و ضدانقلابی که پشت پردۀ مزورّانۀ اجرای قانون !!!! صورت گرفته و می گیرد، خشکانده شود.