• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

‍ تجلیل از بانوی فوتبالیست ملی‌پوش نهاوندی

  • کد خبر : 183459
  • 17 اردیبهشت 1402 - 13:52
‍ تجلیل از بانوی فوتبالیست ملی‌پوش نهاوندی

فوتبالیست ملی پوش نهاوندی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت. به گزارش عصرهمدان، با حضور ضرغام احمدوند فرماندار و جمعی از مسئولین و بانوان نهاوندی در حاشیه جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان نهاوند از بیتا خزایی عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران و سمیه […]

فوتبالیست ملی پوش نهاوندی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش عصرهمدان، با حضور ضرغام احمدوند فرماندار و جمعی از مسئولین و بانوان نهاوندی در حاشیه جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان نهاوند از بیتا خزایی عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران و سمیه روزبهانی مربی فوتبال و فوتسال نهاوند تجلیل شد.

فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: بانوان ورزشکار ثابت کردند با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی در میادین جهانی نیز می توانند الگویی برتر باشند.

وی اظهار داشت: بانوان ورزشکار نهاوندی استعدادهای زیادی در عرصه های مختلف دارند و در میادین کشوری و آسیایی صاحب رتبه هستند و باید به این استعدادها کمک شود تا شکوفا شوند.

جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند هم گفت: ورزشکاران نهاوندی در میادین ملی و بین المللی به خوبی افتخار آفرینی کردند و انیدواریم با حمایت ها این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: حمایت قاطع از ورزش بانوان شهرستان از اولویت های مهمی است که برای آن برنامه ریزی شده است و نیازمند حمایت همه مسئولین شهرستانی و استانی در این راستا هستیم.

در ادامه این مراسم با اهدای هدایایی توسط مجمع خیرین ورزش شهرستان نهاوند از بیتا خزایی عضو تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران که در اردیبهشت ماه سال جاری با درخشش و اثبات خود در تیم ملی توانست با قهرمانی در مرحله اول مسابقات انتخابی آسیا و اقیانوسیه به مرحله بعد صعود کنند و همچنین سمیه روزبهانی مربی سازنده فوتبال و فوتسال نهاوند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183459
  • دیدگاه‌ها برای ‍ تجلیل از بانوی فوتبالیست ملی‌پوش نهاوندی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.