• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

تاکنون ۵ هزار و ۵۶ شهروند بهاری نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

  • کد خبر : 119269
  • 08 تیر 1400 - 9:27
تاکنون ۵ هزار و ۵۶ شهروند بهاری نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

علیرضا مرادی از واکسیناسیون ۷۰ ساله ها در شهرستان بهار خبر داد و افزود؛ تاکنون ۵هزار و ۵۶ نفر از شهروندان جامعه هدف شهرستان بهار نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. مسئول واحد پیشگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون بالای ۷۰ […]

علیرضا مرادی از واکسیناسیون ۷۰ ساله ها در شهرستان بهار خبر داد و افزود؛ تاکنون ۵هزار و ۵۶ نفر از شهروندان جامعه هدف شهرستان بهار نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مسئول واحد پیشگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون بالای ۷۰ ساله ها در حال انجام است و از ۲۰ روز پیش شروع شده و نوبت دوم سینوفارم نیز در حال تزریق میباشد و همه عزیزانی که نوبت اول سینوفارم را دریافت کرده اند میتوانند برای تزریق نوبت دوم به اداره بهداشت و درمان شهرستان بهار برای تزریق نوبت دوم مراجعه نمایند و تاکنون ۷۰درصد نوبت دوم سینوفارم را دریافت کرده اند.

علیرضا مرادی نیز تصریح کرد: هنوز ابلاغی درمورد واکسیناسیون ۶۵ ساله ها به ما نشده ودر صورت ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا و دریافت سهمیه واکسن، واکسیناسیون رده های سنی ۶۵ ساله ها را شروع می نماییم.

مرادی نیز با توجه به مستندات موجود اعلام کرد: تا کنون تعداد ۵هزار و ۵۶ نفر اعم از جانبازان، کادر سلامت و درمان، پارکبان، غسالخانه و آرامستان ها، بیماران خاص وگروه های سنی مشخص شده، نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعدادیک هزار و ۹۳۱ نفر دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی نیز افزود از ۲هزار و ۴۶۴ نفر از جامعه هدف ۸۰ سال به بالا فقط یک هزار و ۴۶۲ نفر با تقریب۶۰درصد و در رده سنی ۷۵تا۸۰ ساله از مجموع یک هزار و ۸۸۶ نفر یک هزار ۲۵۸ نفر با تقریب۶۶درصد ودر رده سنی۷۰ تا۷۵ ساله ها از مجموع ۲هزار و۴۳۹ نفر یک هزار و ۴۶۴ نفر به تقریب ۶۰ درصد ،برای دریافت واکسن نوبت اول به واحد واکسیناسیون مراجعه کرده اند و امیدواریم بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی در پایان نیز از همه شهروندان درخواست داشت تا در زمان هایی که برای واکسیناسیون هر رده تعیین شده و بر اساس پیامک ارسالی به واحد واکسیناسیون مراجعه نمایند و واکسیناسیون افراد تحت پوشش هر مرکز بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه سیب و بر حسب اولویت بندی طی تماس تلفنی همکاران بهداشت برای واکسیناسیون صورت میگیرد در صورت عدم تماس، جاماندگان میتوانند دربا مراجعه به نشانی salamat.gov.ir در سامانه ثبتنام نمایند تا طی روزهای آینده زمان و محل تزریق واکسن به آنها پیامک شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119269
  • دیدگاه‌ها برای تاکنون ۵ هزار و ۵۶ شهروند بهاری نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.