• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
مدیرکل فرودگاه همدان:

تاکنون هفت پرواز حجاج از همدان به مقصد جده انجام شده است

  • کد خبر : 187551
  • 30 خرداد 1402 - 13:35
تاکنون هفت پرواز حجاج از همدان به مقصد جده انجام شده است
مدیرکل فرودگاه همدان با بیان اینکه به غیر از پرواز اول و دوم هیچ‌کدام از پروازهای حجاج از فرودگاه همدان تاخیر نداشته است گفت: تاکنون هفت پرواز حجاج از فرودگاه بین‌المللی همدان به مقصد جده انجام شده و 9 پرواز دیگر باقی‌مانده است.

علی اصغر جهانگیری معز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه تا پیش از ظهر امروز ۳۰ خرداد ماه، هفت پرواز حجاج از فرودگاه بین‌المللی همدان به مقصد فرودگاه جده انجام شده است گفت: ۹ پرواز دیگر باقی مانده که تا روز پنج‌شنبه انجام می‌شود و مجموعا در هر پرواز ۲۴۰ مسافر به مقصد خود سفر می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه همدان با اشاره به اینکه فقط پروازهای اول و دوم تاخیر داشتند افزود: به‌غیر از این ۲ پرواز هیچ پرواز دیگری تاخیر نداشت، هرچند احتمال تاخیر در همه پروازها وجود دارد اما به جز ۲ پرواز اول خوشبختانه سایر پروازها به موقع انجام شده است.

جهانگیری معز در پاسخ به اینکه چه دلیلی برای دریافت ورودی توسط پارکینگ فرودگاه است عنوان کرد: اگر پارگینگ فرودگاه را برای دریافت ورودی فعال نکنیم نمی‌توانیم مجموعه فرودگاه را مخصوصا در زمانی که پروازهای مردم همدان را داریم ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: همدانی‌ها با خانواده هایشان به فرودگاه می‌آیند و این باعث شلوغی محیط فرودگاه می‌شود در نتیجه هرسال در ایام سفر حجاج با یک مجموعه از بیرون فرودگاه هماهنگ می‌کنیم تا برای ساماندهی پارکینگ حضور داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه همدان با تاکید بر اینکه مبلغ دریافتی برای پارکینگ فرودگاه به حساب فرودگاه نمی‌رود و فقط به جیب پارکینگ‌دار می‌رود گفت: پارکینگ‌داران در ابتدا پیشنهاد دادند که هزینه پارکینگ به صورت ساعتی دریافت شود که ما با این موضوع مخالفت کردیم.

وی ادامه داد: در نهایت توافق کردیم که فقط ورودی ابتدایی با هزینه حداقلی دریافت کنند که مبلغ دریافتی هفت هزار تومان است.

جهانگیری معز با اشاره به اینکه هماهنگ شده است مبالغ ورودی را موقع شلوغی پارکینگ، موقع خروج بگیرند تا ساماندهی بهتر انجام شود افزود: حتی موقع شلوغی برخی از خودرو‌ها بدون پرداخت هزینه خارج شدند و دریافت این هزینه آورده‌ آن‌چنانی برای پارکینگ داران ندارد.

این مقام مسئول با تاکید براینکه اگر فردی نسبت به پرداخت این ورودی اعتراضی دارد می‌تواند به مسئولین فرودگاه مراجعه کنند خاطرنشان کرد: حتما با مسئولین پارکینگ هماهنگ می‌کنیم تا هزینه ورودی از آژانس‌ها و خودروهایی که می‌خواهند مسافر پیاده کنند و از پارکینگ خارج شوند دریافت نشود.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187551
  • دیدگاه‌ها برای تاکنون هفت پرواز حجاج از همدان به مقصد جده انجام شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.