• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

تاکسی‌ها با ظرفیت دو نفر در عقب خودرو فعالیت کنند/مجرم شناخته شدن رئیس بانک‌ در اسدآباد

  • کد خبر : 90843
  • 12 آبان 1399 - 11:46
تاکسی‌ها با ظرفیت دو نفر در عقب خودرو فعالیت کنند/مجرم شناخته شدن رئیس بانک‌ در اسدآباد

محمد شیرزادی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در بانکها، گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت بهداشت در بانکها، برای دو نفر از رؤساى بانک‌ها، اعلام جرم و پرونده در دادسرا تشکیل شده است. محمد شیرزادی دادستان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شرایط بحرانى کرونا […]

محمد شیرزادی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در بانکها، گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت بهداشت در بانکها، برای دو نفر از رؤساى بانک‌ها، اعلام جرم و پرونده در دادسرا تشکیل شده است.

محمد شیرزادی دادستان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شرایط بحرانى کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا علاوه بر تمدید محدودیت‌ها براى گروه‌هاى شغلى ۳ و ۴ ، محدویت‌ها براى گروه ۲ مشاغل نیز اعلام شده است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در بانکها، گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت بهداشت در بانکها، دو نفر از رؤساى بانک‌ها، اعلام جرم و پرونده در دادسرا تشکیل شده است.

دادستان شهرستان اسدآباد از اعلام جرم علیه چند نفر از برگزارگنندگان عروسى و مراسم ختم و تدفین که برخلاف پروتکل‌هاى بهداشتى اقدام کرده اند، خبر داد، گفت: برای این افراد پرونده قضایى تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اشخاصى که اقدام به برگزارى مراسم عروس گردانى در سطح شهر و روستا مى‌کنند، پلاک خودروها توسط ماموران نا محسوس و دوربین هاى معابر شناسایى میشود، گفت: این خودروها توقیف و به پارکینگ دلالت خواهد شد‌.

شیرزادی با تأکید بر نصب کارت سلامت در نانوایی ها و واحدهاى صنفى که مستقیماً با ارزاق خوارکى در ارتباط هستند، گفت: با افراد فاقد کارت سلامت علاوه بر پلمب محل با مسئول و کارکنان واحد مذکور بر خورد قضایى خواهد شد.

وی به رانندگان تاکسی ها هم اخطار داد: در صورتی که رانندگان بر خلاف مقررات اقدام کنند، با هماهنگى ماموران انتظامى، خودروها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

دادستان شهرستان اسدآباد در پایان حفظ سلامت جسمى و روانى آحاد مردم را از زمره حقوق شهروندی و خطوط قرمز دستگاه قضا دانست و گفت: با تهدید کنندگان سلامت برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90843
  • دیدگاه‌ها برای تاکسی‌ها با ظرفیت دو نفر در عقب خودرو فعالیت کنند/مجرم شناخته شدن رئیس بانک‌ در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.