• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

تاکسیداران اسدآبادی یک ماه فرصت دارند کارت‌خوان نصب کنند

  • کد خبر : 68880
  • 12 خرداد 1399 - 11:24
تاکسیداران اسدآبادی یک ماه فرصت دارند کارت‌خوان نصب کنند

مجید درویشی با اشاره به فعالیت ۳۴۷ تاکسی درون شهری و در راستای مدیریت آنها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: رانندگان تاکسی یک ماه فرصت دارند که وسایل نقلیه خود را به کارت‌خوان مجهز کنند. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان، با اشاره به اینکه […]

مجید درویشی با اشاره به فعالیت ۳۴۷ تاکسی درون شهری و در راستای مدیریت آنها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: رانندگان تاکسی یک ماه فرصت دارند که وسایل نقلیه خود را به کارت‌خوان مجهز کنند.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان، با اشاره به اینکه از ۵۰۰ واحد صنفی تنها ۸۶ نفر کالاهای خودشان را ثبت سامانه کردند، اظهار کرد: باید تمام کالاهای وارده به واحدهای صنفی ثبت سامانه شده و با متخلفین در شهر و روستا برخورد شود.

وی استفاده از ماسک و دستکش و رعایت بهداشت و ضد عفونی وسایل مصرفی در آرایشگاه‌های مردانه جزو قانون ستاد مقابله با کرونا است، افزود: باید با نظارت بیشتر بر این اماکن با متخلفین برخورد شود.

درویشی همچنین با تأکید بر تجهیز تاکسی های درون شهری به کارت خوان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای مدیریت این امر، نصب و راه اندازی کارت خوان در داخل تاکسی ها ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴۷ تاکسی در شهر اسدآباد، تأکید کرد: تاکسی های اسدآباد یک ماه فرصت دارند به کارت خوان مجهز شوند.

در این کارگروه نرخ جدید اصلاح صورت و گردن ۱۴ هزار تومان و اصلاح صورت پنج هزار تومان در آرایشگاه های مردانه اسدآباد اعلام شد.

در این نشست مصوب شد که متصدیان آرایشگاه‌ها ماسک و دستکش یک بار مصرف در اختیار مشتریان قرار بدهند و وسایل مصرفی را هم ضد عفونی کنند.

عصر همدان: در حالیکه فرماندار شهرستان اسد آباد تاکسی های اسدآباد را ملزم کرده تا در یک ماه آینده به کارت خوان مجهز شوند اما سوال اینجاست که رانندگان تاکسی ها چگونه و از چه طریقی باید هزینه نصب این کارتخوان ها را تامین کنند؟

آیا فرماندار برای هزینه این کارت خوان ها که بر ذمه رانندگان است تسهیلاتی فراهم کرده یا خیر؟

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68880
  • دیدگاه‌ها برای تاکسیداران اسدآبادی یک ماه فرصت دارند کارت‌خوان نصب کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.