• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور محقق شد/ تکمیل ساختمان پزشکان و تحویل یک دستگاه آمبولانس

  • کد خبر : 118156
  • 30 خرداد 1400 - 11:06
تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور محقق شد/ تکمیل ساختمان پزشکان و تحویل یک دستگاه آمبولانس

نماینده نهاوند در مجلس از تامین اعتبار محور مهم نهاوند به کنگاور از طریق بانک سپه خبر داد. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی با اشاره به اهمیت این محور که متصل کننده نهاوند به استان کرمانشاه و غرب کشور است؛ گفت: متاسفانه هرساله بخاطر استاندارد د نبودن این جاده و تردد زیاد، عده ای […]

نماینده نهاوند در مجلس از تامین اعتبار محور مهم نهاوند به کنگاور از طریق بانک سپه خبر داد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی با اشاره به اهمیت این محور که متصل کننده نهاوند به استان کرمانشاه و غرب کشور است؛ گفت: متاسفانه هرساله بخاطر استاندارد د نبودن این جاده و تردد زیاد، عده ای از همشهریان و هموطنان را به خاطر سوانح رانندگی از دست می دادیم که این موضوع خیلی ناراحت کننده بود.

وی اظهار داشت: برای حل این مشکل با پیگیری‌های مداوم و مستمر در خصوص تأمین مالی، طرح چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور از محل ماده ۵۶ در مرحله معرفی شرکت مجری پروژه، جهت پرداخت اعتبار لازم قرار گرفت.

شهبازی افزود: این پروژه مهم از راه های مهم مواصلاتی شهرستان و شاهرگ اتصال نهاوند به غرب کشور می باشد و چهار خطه کردن آن بسیار مهم است.

نماینده نهاوند در مجلس ابراز امیدواری کرد با توجه به تحقق تأمین اعتبار لازم از طرف بانک سپه، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های زیر مجموعه و متولی در استان و شهرستان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و احداث و اتمام عملیات این جادّه مهم اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اقامات انجام شده در خصوص تجهیز زیرساخت های شهرستان در حوزه برق در دیدار با مسئولان کشوری خبر داد.

شهبازی گفت: در جهت توسعه‌ی زیرساخت‌های صنایع تقویت شبکه برق، کاهش اتصالی ها و مشکل افت ولتاژ برق شهرستان نهاوند جلسات متعدد و پیگیری هایی انجام شده است.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با حضور کارشناسان واحد طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای باختر در نهاوند هماهنگی های لازم جهت شروع عملیات عمرانی احداث پست برق فشار قوی ۶۳/۲۰ کیلوولت نهاوند ۳ انجام گرفت و به زودی در اراضی حومه‌ ی شهر نهاوند در منطقه خیر قلی آغاز می شود.

وی همچنین از تحویل قطعی یک دستگاه آمبولانس مدرن و تکمیل ساختمان مسکونی پزشکان بیمارستان آیت الله قدوسی خبر داد.

شهبازی بیان کرد: در جلسه ای با مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر تحویل تجهیزات و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند، دستور تحویل آمبولانس درخواستی صادر شد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: همچنین در این جلسه ساکی مدیرکل دفتر توسعه و تجهیز وزارت بهداشت قول پیگیری تکمیل و تأمین اعتبار ساختمان پزشکان در بیمارستان آیت الله قدوسی را داد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118156
  • دیدگاه‌ها برای تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور محقق شد/ تکمیل ساختمان پزشکان و تحویل یک دستگاه آمبولانس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.