• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

تأمین، توزیع و نظارت اقلام اساسی شب عید بر عهده جهاد کشاورزی است/چرا مردم اسدآباد گوشت را ۶۰ هزار گرانتر بخرند؟!

  • کد خبر : 145512
  • 02 اسفند 1400 - 8:51
تأمین، توزیع و نظارت اقلام اساسی شب عید بر عهده جهاد کشاورزی است/چرا مردم اسدآباد گوشت را ۶۰ هزار گرانتر بخرند؟!

مصطفی حیدری، تأمین، توزیع و نظارت بر کالاهای حوزه کشاورزی را برعهده جهاد کشاورزی خواند و گفت: اداره صمت یک بازرس رسمی و ۴ نیروی بسیجی برای نظارت بر بازار به کار گرفته که از ابتدای اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده به صورت شیفت‌بندی در صبح و بعداز ظهر در بازار هستند و […]

مصطفی حیدری، تأمین، توزیع و نظارت بر کالاهای حوزه کشاورزی را برعهده جهاد کشاورزی خواند و گفت: اداره صمت یک بازرس رسمی و ۴ نیروی بسیجی برای نظارت بر بازار به کار گرفته که از ابتدای اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده به صورت شیفت‌بندی در صبح و بعداز ظهر در بازار هستند و در صورت دریافت شکایت مردمی اقدام می‌کنند.

مصطفی حیدری، سرپرست اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به تأمین، توزیع و نظارت بر کالاهای حوزه کشاورزی مستقیم به جهاد کشاورزی واگذار شده است، اظهار کرد: درواقع تأمین، توزیع و نحوه فروش محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ، میوه، شکر، قند، روغن و برنج بر عهده جهاد کشاورزی است.

تأمین و توزیع و نظارت بر آرد و نان به جهاد واگذار می شود

وی یادآور شد: از سال آینده هم تأمین و توزیع و نظارت آرد و نان به جهاد کشاورزی سپرده خواهد شد.

سرپرست اداره صمت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اداره صمت بحث بازرسی بر بازار را برعهده دارد، گفت: از ابتدای اسفند تا ۲۰ فروردین بازرسان صمت به صورت شیفت‌بندی در صبح و بعداز ظهر در بازار هستند و در صورت دریافت شکایت مردمی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه اداره صمت شهرستان تنها یک بازرس رسمی و ۴ نفر هم از نیروهای بسیج برای امر بازرسی استفاده می شود.

قیمت مرغ ۲۹.۵۰۰ تا ۳۰ هزار در بازار اسدآباد

حیدری خاطرنشان کرد: ما در اداره صمت شهرستان با وجود ۴ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی، غیر صنفی، معدنی و صنعتی با ی بازرس امر نظارت را انجام می‌دهیم.

وی قیمت مرغ در بازار اسدآباد را بین ۲۹ هزار و ۵۰۰ تا ۳۰ هزار تومان خواند و افزود: در این بازار گوشت قرمز ۱۶۰ هزار و برنج ایرانی هم بین ۳۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشت قرمز در اسدآباد ۱۶۰ هزار !

سرپرست اداره صمت شهرستان اسدآباد در پاسخ به این سؤال که چرا قیمت گوشت قرمز مصوب و اعلام شده در رسانه‌ها ۱۰۰ هزار تومانی است اما در بازار اسدآباد ۱۶۰ هزار به فروش می‌رسد؟، گفت: اگر گوشت به این قیمت باشد، جهاد کشاورزی می‌بایست پیگیری و تأمین کند.

چند سؤال مطرح است که انتظار می رود مسئولان از جمله سرپرست فرمانداری پاسخگوی آنها باشند:
۱-چرا مردم اسدآباد باید گوشت قرمز را ۶۰هزار گرانتر از دیگر شهرهای کشور بخرند؟
۲-چگونه با یک بازرس می توان امر نظارت بر ۴ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و غیر صنفی را انجام داد و مردم رضایت داشته باشند؟
۳-چرا قیمت اقلام اساسی در این شهر اعلام و اطلاع رسانی نمی شود که در صورت مشاهده تخلف مردم شکایت کنند.
۴-علی رغم تشکیل جلسات کمیته تنظیم بازار در این شهر گویا مصوبات در حد صورتجلسات بر قوت خود باقی می ماند چرا که مردم اجرای مصوبات را در بازار لمس نمی کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145512
  • دیدگاه‌ها برای تأمین، توزیع و نظارت اقلام اساسی شب عید بر عهده جهاد کشاورزی است/چرا مردم اسدآباد گوشت را ۶۰ هزار گرانتر بخرند؟! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.