• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

به خط شدن دادستان‌ها و قضات استان برای آزادی زندانیان/ آمار زندانیان مشمول عفو عمومی به زودی اعلام می‌شود+ تصاویر

  • کد خبر : 177401
  • 20 بهمن 1401 - 8:16
به خط شدن دادستان‌ها و قضات استان برای آزادی زندانیان/ آمار زندانیان مشمول عفو عمومی به زودی اعلام می‌شود+ تصاویر

دادستان همدان گفت: روند بررسی پرونده زندانیانی که مشمول عفو معیاری رهبر انقلاب می شوند از لحظه نخست اعلام این فرمان پدرانه، با قوت از سوی دادستان ها و قضات حتی با حضور در زندان ها دنبال و به زودی آمار آزادشدگان اعلام می‌شود. به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از زندان […]

دادستان همدان گفت: روند بررسی پرونده زندانیانی که مشمول عفو معیاری رهبر انقلاب می شوند از لحظه نخست اعلام این فرمان پدرانه، با قوت از سوی دادستان ها و قضات حتی با حضور در زندان ها دنبال و به زودی آمار آزادشدگان اعلام می‌شود.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از زندان مرکزی همدان، با هدف تسریع در بررسی پرونده زندانیان گفت: از همان روز نخست اعلام این فرمان بی نظیر، حتی قبل از آن که به صورت رسمی ابلاغ شود، در دو نوبت در بازداشتگاه مرکز استان حاضر و پرونده بازداشت شدگان بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه فرمان پدرانه و دلسوزانه مقام عظمای ولایت، حجت را بر ما تمام کرده و بی درنگ باید پیگیر دستور ولی فقیه باشیم، عنوان کرد: به همین منظور امروز چهارشنبه،بیش از ۱۵۰ نفر از دادستان ها و قضات به صورت هماهنگ در زندان های استان حضور یافتند تا علاوه بر پیگیری مطالبات زندانیان، روند بررسی پرونده آنانی که مشمول عفو رهبری می شوند را سرعت ببخشند.

این مقام مسؤول قضایی با بیان اینکه عفو رهبر انقلاب در دو بخش متهمان و محکومان حوادث اخیر و محکومان سایر پرونده های کیفری صادر شده، تصریح کرد: به زودی آمار دقیق زندانیانی که آزاد خواهند شد، اعلام می شود.

خانحانی موقر در ادامه از فعالیت اثربخش ستاد دیه استان هم خبر داد و گفت: علاوه بر آن تعداد زندانی که با عفو رهبری آزاد می شوند، ۴۴ نفر دیگر نیز به مناسب گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با کمک خیران نیک اندیش و از طریق ستاد دیه ی استان آزاد و به جمع صمیمی خانواده های خود باز می گردند.

وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال با فعالیت های این ستاد بیش از ۳۰۰ زندانی مرتبط با محکومیت های مالی آزاد شوند.

گفتنی است ۱۹ بهمن‌ماه «حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس، در زندان مرکزی همدان حضور یافت و از زحمات دادستان و همکاران وی در اجرای سریع فرمان عفو عمومی قدردانی کرد.

بازدید از کارگاه های تولیدی که در زندان برای حرفه آموزی و اشتغال زندانیان راه‌اندازی شده از دیگر برنامه های امروز دادستان همدان بود.این کارگاه ها شامل؛ کارگاه‌های خیاطی، دوخت کیف و کوله پشتی، جوراب بافی، انگشترسازی، معرق کاری، میناکاری، فرشبافی و تابلو فرش است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177401
  • دیدگاه‌ها برای به خط شدن دادستان‌ها و قضات استان برای آزادی زندانیان/ آمار زندانیان مشمول عفو عمومی به زودی اعلام می‌شود+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.