• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

بهزیستی از دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه است

  • کد خبر : 10225
  • 24 تیر 1398 - 23:16
بهزیستی از دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه است

فرماندار همدان گفت: بهزیستی از جمله دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه است . به گزارش عصر همدان، به مناسبت سی و نهمین سالروز تشکیل بهزیستی، مدیریت وتنی چند از کارکنان بهزیستی شهرستان همدان با فرماندار همدان دیدار کردند. حسین افشاری در این نشست فرا رسیدن هفته بهزیستی را به عموم کارکنان […]

فرماندار همدان گفت: بهزیستی از جمله دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه است .

به گزارش عصر همدان، به مناسبت سی و نهمین سالروز تشکیل بهزیستی، مدیریت وتنی چند از کارکنان بهزیستی شهرستان همدان با فرماندار همدان دیدار کردند.

حسین افشاری در این نشست فرا رسیدن هفته بهزیستی را به عموم کارکنان این نهاد پر تلاش بویژه کارگزاران بهزیستی شهرستان همدان تبریک گفت و افزود : سختی کار در حوزه بهزیستی قابل توجه است که شما بطور روزمره با این سختی مواجهید.

وی با بیان اینکه در بین دستگاههای اجرایی می توان گفت بهزیستی جزء ۵ نهاد اول در ارایه خدمات به جامعه است افزود: بهزیستی از جمله دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه هدف بشمار می رود .

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اقدامات خوب مدیر کل بهزیستی استان در راستای ارتقاء جایگاه و عملکرد بهزیستی استان تصریح کرد : حدود یک سوم افراد جامعه از خدمات بهزیستی استفاده می کنند که برخی به شما مراجعه مستقیم دارند و عده ای خود از این خدمات مطلع نیستند.

وی افزود : در جامعه هدف و مراجعه کنندگان شما گاهی افراد پرخاشگر و آسیب دیده اجتماعی وجود دارد و حتی بعضا افرادی که شرایط روحی و روانی خاص خود را دارند و از طرفی با کمبود منابع و امکانات متناسب مواجهید که سختی کار را برای شما مضاعف می کند.

افشاری با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی های تخصصی شما در بخش پیشگیری می تواند در سلامت جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی و فردی بسیار موثر باشد اضافه کرد : همکاری صداو سیمای مرکز همدان و شهرداریها می تواند در این خصوص بسیار کارآمد باشد که در این خصوص حسب درخواست بهزیستی هماهنگی برای جلب هر گونه همکاری انجام خواهد شد.

فرماندار همدان با اشاره به کمبود اعتبارات و بعضا تخصیص پایین برخی از منابع اعتباری یادآور شد : بهزیستی در توزیع اعتبارات از منابع استانی و اعتبارات نفت و گاز در حد وسع شهرستان مورد توجه ویژه قرار می گیرد تا بتواند پاسخگوی بخشی از نیازهای شما باشد.

در این نشست مدیریت و کارشناسان مسئول بهزیستی شهرستان همدان به بیان مهمترین خدمات در حال ارایه به جامعه هدف در سطح شهرستان پرداختند.

مدیر بهزیستی شهستان همدان گفت :  یک هزار و ۵۹۸ مرکز فعال وابسته به بهزیستی در سطح استان داریم که ۵۰۴ مرکز معادل ۴۷ درصد مربوط به شهرستان همدان است.

رضا افشاری افزود : دفتر زنان و خدمات شبهه خانواده، اورژانس اجتماعی، شیرخوارگاه نوزاران، ۳ مرکز ویژه دختران و ۴ مرکز ویژه پسران ۴ تا ۱۸ سال، ۴پایگاه خدمات اجتماعی، مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی، خانه سلامت ویژه دختران آسیب دیده بالای ۱۸ سال، مرکز حمایت از کودکان کار از جمله مهمترین این مراکز هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10225
  • دیدگاه‌ها برای بهزیستی از دستگاههای اجرایی پیشرو در ارایه خدمات حمایتی به جامعه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.