• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

بهره برادری و کلنگ زنی ۴ پروژه در شهرستان ملایر

  • کد خبر : 46940
  • 14 بهمن 1398 - 13:51
بهره برادری و کلنگ زنی ۴ پروژه در شهرستان ملایر

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان ملایر ۳ پروژه بهره برادری و یک پروژه کلنگ زنی شد. به گزارش عصر همدان، قدرت الله ولدی فرماندار ملایر ظهر امروز در حاشیه بهره برادری و کلنگ زنی پروژه های این شهرستان در جمع خبرنگاران، گفت: در این روز پروژه تجاری شهروند ۳، […]

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان ملایر ۳ پروژه بهره برادری و یک پروژه کلنگ زنی شد.

به گزارش عصر همدان، قدرت الله ولدی فرماندار ملایر ظهر امروز در حاشیه بهره برادری و کلنگ زنی پروژه های این شهرستان در جمع خبرنگاران، گفت: در این روز پروژه تجاری شهروند ۳، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایران زمین و جنگل کاری افتتاح شدند.

وی افزود: در راستای حمایت از صنایع‌دستی  و هنر منبت ملایر، کلنگ احداث بازارچه دائمی صنایع دستی و مبل و منبت سیفیه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زمین زده شد.

فرماندار ملایر با اشاره به سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این طرح، اظهار کرد: در این بازارچه علاوه بر اینکه محلی برای فروش محصولات مبل و منبت ملایر ایجاد می‌شود، برای سایر صنایع دستی نیز مکانی در نظر گرفته شده است.

وی زمان پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را ۳ سال عنوان کرد و گفت: مجتمع اقامتی، فرهنگی و ورزشی و یک هتل نیز در این نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده است و این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۸۰۰ متر اجرایی می شود.

ولدی با اشاره به افتتاح پروژه تجاری شهروند ۳، بیان کرد: این طرح به همت شهرداری ملایر و در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۹۵۲ متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه تجاری ۳۱ باب مغازه تجاری دیده شده است، ادامه داد: مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح طرح توسعه جنگل کاری شهرستان ملایر، تصریح کرد: این طرح در ۴۶۰ هکتار و در ۸ نقطه شهرستان اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را یک میلیارد تومان دانست و یادآور شد: بوستان پیامبر اعظم(ص)، سد کلان، بام ملایر، شهر جوکار، بهشت رضا و تپه مصلی شهر سامن، منطقه لشگردر، شهر ازندریان و بوستان امام حسن مجتبی(ع) نقاطی است که این طرح در آن اجرا شده است.

ولدی با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای توجه به بافت سبز شهرستان اجرایی شده است، اظهار کرد: در نقاط مختلف درختانی از جمله کاج سیاه، سرو نقره ای، ارغوان، اقاقیا، عرعر، توت، ارژن، بادامک، بلوط، زالزالک، سماق، بنه، زرشک، و پنجه انگشتی کاشته شده است.

وی به افتتاح اولین مجتمع خدماتی رفاهی بین شهری در ملایر اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع اجرایی شده ‌است.

فرماندار ملایر اعتبار افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایران زمین را ۵ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این طرح به مدت ۲ سال اجرایی شده و برای ۱۲ نفر اشتغال زایی داشته است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46940
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری و کلنگ زنی ۴ پروژه در شهرستان ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.