• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

بهره برادری و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه در اسدآباد

  • کد خبر : 16358
  • 31 مرداد 1398 - 21:22
بهره برادری و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی، مخابراتی و اقتصادی، گفت: برای اجرای این پروژه ها در بخش دولتی ۱۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی ۱۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان صرف شده است. به گزارش عصرهمدان، مجید درویشی  امروز در نشست با […]

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی، مخابراتی و اقتصادی، گفت: برای اجرای این پروژه ها در بخش دولتی ۱۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی ۱۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان صرف شده است.

به گزارش عصرهمدان، مجید درویشی  امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۳۶ پروژه با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسدآباد به بهره‌برادری می‌رسد، اظهار کرد: این میزان اعتبارات در بخش دولتی ۱۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی ۱۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان است.

با مهاجرت معکوس شهرنشیان به روستا، چشمه‌بید دارای نعمت برق شد

وی این پروژه ها را شامل لکه گیری و روکش آسفالت محور داشبلاغ و شهید زارعی-کنگاور، مرکز جامع سلامت روستاهای آقاجانبلاغی و چنارسفلی، زیرسازی و آسفالت روستاهای گندله، پیرملو، سمیران، قاسم آباد لک لک ، دوبراله، افتتاح زمین چمن مصنوعی، پروژه های مخابراتی، عملیات و تعریض محور اسداباد –ذوب آهن، احداث کمربندی حفاظتی، سالن ورزشی دانشگاه پیام نور، برق رسانی چشمه بید، پروژه جهاد کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار، راه بین مزارع، احداث گلخانه، تولیدات دامی، اقامتگاه بوم گردی ، سفره خانه سنتی در روستای ملحمدره برشمرد.

درویشی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۷ پروژه نیز آغاز می‌شود، افزود: این پروژه ها شامل گازرسانی روستاهای قاسم آباد، خنداب، امین آباد، گارزسانی صنایع، کلنگ زنی مدارس سمیران و مأوا است که برای ساخت آنها ۳ هزار و ۴۷۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

در صورتی که پروژه استخر شنای آزادی اسدآباد در این هفته تکمیل شود، بهره برادری خواهد شد

وی از افتتاح پروژه استخر شنای آزادی اسدآباد خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه هزینه زیادی شده است که در صورت اتمام برای هفته دولت به بهره‌برادری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان اسدآباد به برپایی جشن های عید غدیر در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و از مدیرانی که در سالهای گذشته برای به ثمر نشستن پروژه های امسال تلاش کردند، قدردانی کرد.

اجرای ۱۱ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته دولت

وی گفت: در این هفته ۱۱ برنامه ورزشی وفرهنگی نیز پیش بینی شده است که در مراکز دهستانها و سطح شهر جین واسدآباد اجرا خواهد شد.

درویشی از خبرنگاران خواست که اخبار مثبت شهرستان را گزارش دهند و در استان و کشور اسدآباد را با اخبار خوب معرفی کنند و دنبال مچ گیری مدیران نباشند و مردم را به دولت و نظام خوش بین کنند.

وی با انتقاد از خبرنگاران شهرستان اسدآباد در عدم انعکاس اخبار شهرستان، گفت: اسدآباد در سطح استان به عنوان قطب تولید گوجه فرنگی مطرح است و در سال گذشته ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت محصول رفته اما امسال این میزان به هزار و ۳۰۰ هکتار رسیده و حدود یک هفته ای است که این محصول در حال برداشت است اما یک خبر از این اقدام اطلاع رسانی نشده است.

اسدآباد قطب تولید گوجه فرنگی است

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه به سؤالات خبرنگاران در خصوص وضعیت کنارگذر، ذوب آهن، بیمارستان امیر المؤمنین پرداخت و گفت: کنارگذر در این هفته به بهره‌برادری نمی‌رسد اما تمام تلاشمان این است که برای اربعین امسال زائران بتوانند از این مسیر استفاد کنند و این امر نیاز به همراهی شورای اسلامی شهر، شهرداری، راه و شهرسازی است.

وی در خصوص وضعیت ذوب آهن نیز گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه ها است که به صورت مستقیم ۲۵۰ نفر اشتغال ایجادشده و باید قدردان کسانی که این طرح را اجرا کرده اند، باشیم.

کارخانه ذوب آهن فعال است /مرحله دوم آن در حال واگذاری است

درویشی ادامه داد: این کارخانه از کارخانه های موفق است که با ظرفیت ۶۰۰ هزار تنی فعالیت میکند و قرار است این کارخانه را توسعه دهند و در حال حاضر از دو معدن بهار و قروه مواد اولیه برداشت می‌شود .

وی با بیان اینکه برای اجرای مرحله دوم این کارخانه مزایده برگزار و یک نفر هم برنده این مزایده شده که قرار است که عقد قراردادی انجام شود، گفت: در کارخانه ذوب آهن قرار نیست تولید تیرآهن انجام شود بلکه در این کارخانه مواد اولیه تولید و به اصفهان ارسال و از آن بهره‌برادری می‌کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در این منطقه یک مجتمع صنعتی است که هرکدام از قسمت‌های ذوب آهن تولیدی را انجام می‌دهند، مجمموعه صبانور ذوب آهن، کنسانتره ، گندله سازی انجام شده که ذوب آهن در مرحله واگذاری برای تولید شمش و اسفنجی است.

توجه به منطقه حاشیه نشین اولویت ماست

وی توجه به مناطق محروم نشین و حاشیه نشین را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما در جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم و در این شرایط کار عمرانی زیادی شده که البته در مقابل ایثارگری مردم و خون شهدا ناچیز است.

درویشی در خصوص مشکل تأسیس بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی جدید اسدآباد هم گفت: قرار است که با ایجاد بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی درواقع در بیمارستان امیرالمؤمنین سابق بار دیگر آن بیمارستان احیاء شود که البته بیمارستان جدید با امکانات جدی تر خواهد بود که در این زمینه به دلیل اینکه زمین بیمارستان امیرالمؤمنین موقوفه است، اختلافی بین اوقاف، علوم پزشکی و هلال احمر است که این امر در جلسه ای حل و فصل خواهد شد.

رویکردم ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است/خبرنگاران نیش نزنند

وی اذعان داشت: رویکرد بنده ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است و از خبرنگاران خواهش می‌کنیم که خبر منفی کار نکنند؛ اگر خبر انتقادی هم کار می‌کنند، نیش نزنند؛ ما نمی‌گوییم که همه کارهای ما درست است و پرداختن به مشکلات روی چشم ما جا دارد اما مطلبی که تخریبی باشد را نمی‌پسندیم چراکه آسیب به شهرستان می‌زند.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ما اینجا جمع شده ایم که آرامش ، امنیت، رفاه و نشاط را برای مردم به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16358
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.