• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

بهره برادری از ۷۰۵ پروژه در استان همدان/ ایجاد اشتغال برای بیش از هزار نفر

  • کد خبر : 17574
  • 09 شهریور 1398 - 11:21
بهره برادری از ۷۰۵ پروژه در استان همدان/ ایجاد اشتغال برای بیش از هزار نفر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان گفت: امسال در هفته دولت با اجرای ۷۰۵ پروژه در سطح استان برای هزار و ۲۳۳ نفر شغل ایجاد شده است. سید محمدرضا میرصفدری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، به تبیین کامل اقداماتی که در هفته دولت انجام شد پرداخت و گفت: امسال ۷۰۵ پروژه عمرانی، […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان گفت: امسال در هفته دولت با اجرای ۷۰۵ پروژه در سطح استان برای هزار و ۲۳۳ نفر شغل ایجاد شده است.

سید محمدرضا میرصفدری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، به تبیین کامل اقداماتی که در هفته دولت انجام شد پرداخت و گفت: امسال ۷۰۵ پروژه عمرانی، خدماتی، آوزشی، رفاهی در سطح استان همدان به بهره برادری رسیده است.

وی گفت: برای اجرای این تعداد پروژه در هفته دولت یک هزار و صد میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان افزود: با اجرای ۷۰۵ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی و رفاهی برای هزار و ۲۳۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه  همدلی ای بین مدیران ارشد استان ، نمایندگان، مسئولین نظامی، امنیتی و سپاه وجود دارد، استانی کارگاهی را شکل داده ایم، افزود: میثاق ما با استاندارد همدان خدمت جهادی است که امیدواریم بتوانیم در این عرصه گام برادریم.

میرصفدری با اشاره به پروژه های زیربنایی در سطح استان، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها لذت خدمت را به مردم استان چشانده باشیم.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17574
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از ۷۰۵ پروژه در استان همدان/ ایجاد اشتغال برای بیش از هزار نفر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.