• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

بهاری ها آماده استقبال از امام جمعه جدید شهرستان می شوند

  • کد خبر : 17150
  • 06 شهریور 1398 - 8:52
بهاری ها آماده استقبال از امام جمعه جدید شهرستان می شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از آمادگی مردم شهرستان بهار برای استقبال از حجت الاسلام ارزنده امام جمعه جدید شهرستان خبر داد. حجت الاسلام جمشیدی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از آمادگی هیئات مذهبی و مردم شهرستان بهار برای استقبال از امام جمعه جدید شهرستان بهار […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از آمادگی مردم شهرستان بهار برای استقبال از حجت الاسلام ارزنده امام جمعه جدید شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام جمشیدی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از آمادگی هیئات مذهبی و مردم شهرستان بهار برای استقبال از امام جمعه جدید شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: مراسم استقبال از حجت الاسلام ارزنده صبح روز جمعه ساعت ۱۱:۳۰ از حرم شیخ محمد بهاری آغاز شده و تا مصلای شهر بهار ادامه دارد و پس از آن بعد از مراسم خوش آمدگویی و استقبال اولین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام ارزنده اقامه خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارهمچنین اظهار داشت: دراین خصوص به هیئات مذهبی ، مادحین و هادیان اطلاع رسانی شده تا با حضور حداکثری استقبال درخوری از امام جمعه شهر بهار داشته باشند.

جمشیدی با بیان اینکه حجت الاسلام ارزنده ازجمله روحانیون ولایی ، انقلابی، جهادی و خوش بیان است گفت: وی اصالتا اهل فامنین بوده و ترک زبان است و پیش از این امامت جمعه شهرهای تویسرکان و الیگودرز را نیز برعهده داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17150
  • دیدگاه‌ها برای بهاری ها آماده استقبال از امام جمعه جدید شهرستان می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.