• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 84886
  • 31 شهریور 1399 - 8:05
برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

سرهنگ مهدی هندی از برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: افتتاح ۱۵ باب منزل مسکونی و ۴۵ منزل مرمت سازی از جمله برنامه های شاخص ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است. به گزارش عصر همدان، سرهنگ مهدی هندی، فرمانده سپاه ناحیه بهار در نشست خبری که یکشنبه در […]

سرهنگ مهدی هندی از برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: افتتاح ۱۵ باب منزل مسکونی و ۴۵ منزل مرمت سازی از جمله برنامه های شاخص ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ مهدی هندی، فرمانده سپاه ناحیه بهار در نشست خبری که یکشنبه در سالن جلسات سپاه ناحیه بهار برگزار شد، به بیان اهم برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در سپاه ناحیه بهار پرداخت.

سرهنگ مهدی هندی در این نشست از برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد و اظهار داشت: برگزاری صبحگاه مشترک، یادواره شهدا، رژه موتورسواران، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این هفته است.

هندی افزود: رزمایش کمک مومنانه در اوایل ماه صفر ‌مصادف با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش ۳۰۰هزار تومان برگزار می شود.

وی همچنین از افتتاح ۱۵ باب منزل مسکونی در راستای طرح کمک به مناطق آسیب دیده از سیل سال گذشته و ۴۵ باب مرمت و بازسازی منازل آسیب دیده از سیل خبر داد و هزینه تمام شده منازل مسکونی ساخته شده را متری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار همچنین برگزاری یادواره شهید فریدونی، شهید شاخص شهر بهار در این هفته را دیگر برنامه شاخص سپاه ناحیه بهار دانست و افزود: نواختن زنگ مقاومت، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از یادگاران دفاع مقدس، دیدار هیات رئیسه و شورای تامین با هیات رئیسه پادگان قهرمان و پایگاه نوژه، حضور در نماز جمعه، توزیع بسته های غذایی و معیشتی و پیاده روی بسیجیان از دیگر برنامه های ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84886
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.