• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری استان همدان

  • کد خبر : 62456
  • 08 اردیبهشت 1399 - 8:42
برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری استان همدان

سرهنگ ابوالفضل برات زاده از برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری استان همدان خبر داد.  سرهنگ ابوالفضل برات زاده، مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرارسیدن هفته کار به بیان برنامه این قشر از بسیج در این هفته پرداخت و گفت: […]

سرهنگ ابوالفضل برات زاده از برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری استان همدان خبر داد.

 سرهنگ ابوالفضل برات زاده، مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرارسیدن هفته کار به بیان برنامه این قشر از بسیج در این هفته پرداخت و گفت: شروع برنامه های هفته کارگر در استان همدان  از روز سه شنبه، نهم اردیبهشت ماه می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه اول، برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری در سطح استان است گفت: این برنامه در روز سه شنبه هفته جاری در همه شهرستانها و در سطح مرکز استان همدان در شرکت کنترل گاز با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) برنامه بعدی را تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه در زمینه تولید اقلام بهداشتی در هم شهرستانهای استان بیان کرد و گفت: در مرکز استان از شزکت کنترل گاز که در این مدت تولیداتش را افزایش داده با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین قدردانی خواهد شد و در سطح شهرستانها هم در طول هفته این اتفاق خواهد افتاد.

وی برگزاری رزمایش پدافند بیولوزیکی در شهرستان ملایر را برنامه بعدی بسیج کارگری در این هدف اعلام کرد و گفت: این برنامه با هدف ضدعفونی و گندزدایی کارخانجات در سطح شهرستان ملایر صورت می گیرد.

برات زاده در پایان به توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی  برای بخش کارگری در سطح شهرستانها اشاره کرد و گفت: هدف گذاری ما تا آخر ماه رمضان ۲۰۰۰ بسته معیشتی است که امیدواریم بتوانیم این میزان را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62456
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج کارگری استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.