• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

برگزاری اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در همدان

  • کد خبر : 172809
  • 24 آذر 1401 - 16:25
برگزاری اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در همدان

اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز با همکاری شبکه جوانان رضوی در استان همدان، در همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛  در اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز […]

اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز با همکاری شبکه جوانان رضوی در استان همدان، در همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛  در اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز که با همکاری شبکه جوانان رضوی در استان همدان، در همدان برگزار شد گفت: در این برنامه، تبیین نظام محتوایی، تربیتی جوان تمدن ساز از اهداف مهم برپایی نمایشگاه معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی است و در طی سه سال اخیر جلساتی با فارغ التحصیلان دوره های مجازی بی نهایت را داشتیم .
قالیباف ادامه داد: در این برنامه ها ارائه نمایشگاه محصولات و کتب تولید شده معرفتی که مورد تایید مراجع تقلید، علما و از جمله مقام معظم رهبری را با تخفیف ۴۰ درصدی را داشته ایم.
وی افزود: معرفی ظرفیت ها، برگزاری دوره های مجازی آموزشی و اعتقادی برای فعالین فرهنگی در استان همدان از جمله برنامه‌هایی است که برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده است.
گفتنی است در این دو روز نشست های تخصصی با حضور فعالان تربیتی اعم از مجموعه های تربیتی پسرانه و دخترانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر، جلساتی برای والدین ، نشست با نوجوانان دهه هشتادی بینهایت(دختر و پسر) در دو نوبت، نشست با فعالان برترین آرزو و..تدارک دیده شده است.
فعالیت این رویداد تا فردا عصر ادامه دارد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172809
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.