• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

برکزاری دوره مربیگری درجه سه وودبال در همدان

  • کد خبر : 24066
  • 09 مهر 1398 - 13:39
برکزاری دوره مربیگری درجه سه وودبال در همدان

دوره مربیگری درجه سه وودبال توسط هیئت گلف همدان برگزار شد . به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر سالوند رئیس هیئت گلف استان گفت : با توجه به نیازسنجی انجام شده و با هدف تقویت و افزایش کادر مربیگری کمیته وودبال پس از مکاتبات مکرر با فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران موفق به اخذ مجوز […]

دوره مربیگری درجه سه وودبال توسط هیئت گلف همدان برگزار شد .

به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر سالوند رئیس هیئت گلف استان گفت : با توجه به نیازسنجی انجام شده و با هدف تقویت و افزایش کادر مربیگری کمیته وودبال پس از مکاتبات مکرر با فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران موفق به اخذ مجوز در خصوص برگزاری دوره مربیگری درجه سه وودبال شدیم .

وی بیان کرد : این دوره از تاریخ ششم لغایت هشتم مهرماه سال جاری به طول انجامید و تعداد بیست و یک نفر شرکت کننده آقا و خانم در آن حضور داشتند که با دقت و هوشیاری تمام به یادگیری مطالب و آموزش های لازم پرداختند .

رئیس هیئت گلف همدان افزود این دوره در دوبخش تئوری و عملی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد که مدرس آن مهدی ترحمی داور بین المللی وودبال و نایب رئیس انجمن وودبال فدراسیون گلف بود .

سالوند در خصوص همکاری بسیار خوب اداره آموزش ورزش و جوانان و همچنین هیئت پزشکی ورزشی استان در رابطه با در اختیار قرار دادن کلاس جهت برگزاری بخش تئوری صمیمانه تشکر کرد .

گفتنی است؛ محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در بخش عملی این دوره از نزدیک از روند اجرایی آن بازدید نمود و در خصوص مسایل مرتبط با وودبال همدان با مدرس دوره و دبیر هیئت گلف همدان گفتگو و راهکار های مفیدی را ارائه نمود .

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24066
  • دیدگاه‌ها برای برکزاری دوره مربیگری درجه سه وودبال در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.